کاظمی: چهارمی یا چهاردهمی در فوتبال ایران فرقی ندارد

 فرهاد کاظمی پس از پیروزی دو بر یک تیمش برابر نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فیزیکی و پربرخوردی را مقابل تیم گردن کلفت نفت انجام دادیم و این مسابقه به علت اینکه در بازی آغاز مجدد لیگ بود، شرایط خاص خودش را داشت. تیم حریف با ارسال توپ های مستقیم عملا هافبک های ما را از دور زمین خارج کرد و ما سعی کردیم که از توپ‌های برگشتی استفاده کنیم.

وی افزود: من این پیروزی را به هوادارانمان تقدیم می کنم که تا اینجای کار پابه پای ما پیش آمدند.

سرمربی تیم سیاه‌جامگان مشهد ضمن اشاره به عملکرد خوب داور این مسابقه افزود: داور هم عملکرد خیلی خوبی داشت و یک مسابقه پربرخورد و فیزیکی را به خوبی کنترل و قضاوت کرد.

کاظمی در خصوص سقوط تیم سیاه‌جامگان به لیگ یک خاطرنشان کرد: اصلا به فکر سقوط نیستیم با توجه به این شرایط و اینکه ما تیم را اول فصل تحویل نگرفتیم و بودجه ای که در اختیار ما بود، عملکرد خوبی داشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر کسب سهمیه آسیایی هستید، یا خیر؟ تصریح کرد: همین که بتوانیم سهمیه استان را حفظ کنیم برایمان کافی است. در فوتبال ایران فقط جایگاه اول و دوم است که متفاوت است و جایگاه چهارم با چهاردهم هیچ فرقی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد در خصوص عملکرد بازیکنان خارجی این تیم اظهار کرد: از تمام بازیکنانم راضی هستم تنها سوسه کمی با شرایط ایده آل فاصله دارد که تلاش می کنیم او را هم به سایر نفرات برسانیم.

کاظمی در خصوص حذف تیم امید از رقابت های انتخابی المپیک توضیح داد: تیم امید ما عملکرد خیلی خوبی دارد و اگر در توپی که در ۱۰ دقیقه اول مقابل ژاپن از دست دادیم، به گل تبدیل می‌شد الان به المپیک رفته بودیم و همه داشتند از یکدیگر تشکر می کردند. در مجموع در بازی مقابل ژاپن سه توپ روی دروازه ما آمد که دو توپ آن اصلا نباید تبدیل به موقعیت می‌شد، اما متاسفانه ما سه گل خوردیم این روی بد فوتبال بود که خدا به ما نشان داد.