اسکوچیچ: این فولاد دلخواه من نیست

 دراگان اسکوچیچ پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال خوزستان گفت: قبل از هرچیزی باید از اصحاب رسانه عذرخواهی کنم که روز گذشته نتوانستم خدمت‌تان برسم. دلیل این مساله شما نیستید فقط می‌خواستم قبل از هر بازی آرامش داشته باشم. شاید صحبتی قبل از بازی می‌شد که مناسب من و حاضرین در جلسه نبود.

وی ادامه داد: در رابطه با بازی امروز باید بگویم برخی از بازیکنان کلیدی خودمان را نداشتیم. در خط دفاعی مصدومانی داشتیم. جای تعجب بود که اکثر آنها از ناحیه مچ پا مصدوم بودند. با توجه به سفتی زمین تمرین خودمان این مصدومیت به وجود می آید.

وی ادامه داد: این فولاد دلخواه من نیست. تبریک می‌گویم به بازیکنانم به خاطر جنگندگی و جسارت شان که 4 هفته است بازنده نشده‌ایم و می‌خواهیم به جایگاه واقعی خودمان برسیم. برد مهمی به دست آوردیم اما نباید باعث سرخوشی بازیکنان و هواداران شود و می‌دانیم باید کارهای زیادی انجام بدهیم و امیدوارم مصدومان هرچه زودتر به ترکیب تیم برگردند تا تیم ما قوی‌تر از قبل شود.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه برنامه‌اش برای ادامه لیگ چیست، گفت: نسخه خاصی برای ادامه کار نداریم و الان این بازی تمام شد و از امروز به فکر بازی با سپاهان هستیم.بازی به بازی جلو می‌رویم.

اسکوچیچ تصریح کرد: هنوز به تیم ایده‌الم نرسیده‌ایم زیرا مصدومیت‌ها ترکیب تیم را بهم زده است و ما هم در نیم فصل اردو نرفتیم و در اهواز تمرین کردیم متاسفانه در زمین سفت تمرین کردیم و برخی بازیکنان مصدوم شدند و مدیریت باشگاه در تلاش است تا زمین‌ها برای ادامه کار بهتر شود.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه بهتر نیست تیم بعد از گلزنی عقب نشینی نکند و به حمله ادامه بدهد گفت: از نظر شما ممنون هستم اما در کل دنیا اینگونه است که وقتی تیمی گل می‌زند به دنبال حفظش است و عقب نشینی می‌کند و ما هم بحرانی در نیم فصل اول سپری کردیم و بعد از زدن یک گل به طور ناخودآگاه با چنگ و دندان به دنبال حفظ گل هستیم.

وی در مورد اینکه خریدهای نیم فصل فولاد را چطور دیدید گفت: از بایرامی انتظار بیشتری دارم و مهاجم کامروانی هم وضعیت بدنی‌شان طوری نبود که از ابتدای مسابقه در ترکیب باشد و حسین ابراهیمی هم با مصدومیت مواجه بود و کادر پزشکی او را آماده کرد. شریفات هم 20 روز مصدوم بود. متاسفانه این مسایل در روند کاری یک تیم مشکلاتی به وجود می‌آید و ما آگاه هستیم و امیدوارم روزهای خوش به باشگاه برگردد و مصدومان ما هم هرچه زودتر بازگردند.

اسکوچیچ تاکید کرد: انتظارم این است که جو منفی اطراف تیم را به طریقی بیرون بیندازیم و دوست دارم تمام ارکان باشگاه در یک جو با نشاط کار کنیم و این فصل نسبت به فصل گذشته بسیار سخت خواهدبود ولی بازیکنان جوانی که در ترکیب تیم داریم در آینده برای فولاد مفید خواهند بود.