من به قهرمانی پرسپولیس امیدوارم

محمد زادمهر درباره بازگشت سوشا مکانی به تمرین پرسپولیس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: من چند روزی نبودم و در جریان اخبار مربوط به این موضوع قرار ندارم ولی به هر حال سوشا بازیکن پرسپولیس است.

 

وی درباره اینکه گفته می‌شود سوشا می‌تواند برای پرسپولیس بازی هم انجام بدهد، گفت: ما فعلا منتظر اعلام رسمی مراجع قضایی درباره سوشا مکانی هستیم.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در خصوص نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر و شانس پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی، تاکید کرد: به هر حال در نیم فصل دوم تیم‌ها نسبت به هم شناخت پیدا می‌کنند و کار سخت‌تر می‌شود. هر تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و اشتباهاتش کم شود، قهرمان می‌شود.

 

وی افزود: من به قهرمانی پرسپولیس امیدوارم بخصوص اینکه دو بازی تدارکاتی خوب هم مقابل سایپا و صبا انجام دادیم و تیم برای شروع مسابقات آماده است.

 

زادمهر درباره نگرانی‌ها نسبت به پست دروازه، خاطرنشان کرد: در این پست هیچ نگرانی وجود ندارد. وقتی یک تیم قالب خود را پیدا می‌کند و سبک مشخصی به خود می‌گیرد، نباید نگران این مسائل بود.

 

عضو هیات مدیره پرسپولیس در ادامه درباره انتقادهایی که به غیبت بازیکنان این تیم در مراسم ختم همایون بهزادی شده و حتی غیبت بازیکنان گلایه شدید علی پروین را در پی داشته است، گفت: این مسائل به خود شخص بستگی دارد و ما نمی‌توانیم درباره موضوعاتی که مربوط به افراد می‌شود، نظر بدهیم.