وحید امیری که طی دو سال گذشته در نفت برای خود اسم و رسمی پیدا کرد و توانست یکی از مهره های اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا و همچنین مقدماتی جام جهانی باشد با توجه به اتمام قراردادش در پایان فصل از جمله بازیکنانی است که شایعه جدایی اش به گوش می رسد آن هم در شرایطی که نفت درگیر بازی های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و همچنین دور برگشت لیگ برتر است.در واکنش به این شایعات وحید امیری گفتگویی با ایسنا  انجام داد که حرف های او جالب توجه است.

 

نفت به فوتبال من خیلی کمک کرد

 

من برای باشگاه نفت ارزش و احترام بسیار زیادی قائل هستم، باشگاه نفت در زمینه فوتبال کمک بسیار زیادی به من کرده است. در مورد پیشنهاداتی که مطرح می‌کنید نیز کسی یا باشگاهی به طور مستقیم با من صحبت نکرده است هر چند هر پیشنهادی نیز که به صورت مستقیم به من داده شد به آنها اعلام کردم باید با باشگاه صحبت کنند.

 

رفتن به استقلال و پرسپولیس وسوسه کننده است

 

 من اعتقاد دارم حتی اگر به شخصه با شخص یا باشگاهی به توافق برسم در نهایت این باشگاه نفت است که باید نظر و توافق نهایی را اعلام کند. در مورد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز باید بگویم این دو باشگاه بزرگ‌ترین باشگاه‌های کشور هستند و ارائه پیشنهاد از آنها بسیار وسوسه‌کننده است. علاوه بر این باید بگویم هواداران هر دو تیم طی چند سال اخیر بسیار مرا مورد لطف قرار داده‌اند و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

 

نفت من را به استقلال و پرسپولیس نمی دهد

 

در دو سه مورد با باشگاه صحبت شد و باشگاه نفت اعلام کرد که به هیچ وجه قصد فروش وحید امیری را به باشگاه‌های ایرانی از جمله استقلال و پرسپولیس ندارد، چه بسا اگر باشگاه‌های خارجی پیشنهادی در این زمینه داشته باشند به دلیل تفاوت رقم قرارداد و نیز مبلغی که باشگاه نفت از طریق رضایت‌نامه می‌تواند دریافت کند بررسی‌های لازم را انجام خواهند داد.

 

باشگاه می خواهد از فروش من به خارجی ها پول در بیاورد

 

 باشگاه نفت در سال جاری با مسائل متعددی از جمله مصدومیت چند تن از بازیکنان روبرو بود و بازیکنان زیادی را به همین دلیل از دست دادیم. نانگ، صادقیان و سانتوز از جمله این بازیکنان بودند به همین دلیل نیز باشگاه تصمیم گرفت برخی بازیکنان را نگه دارد تا بیش از این مهره‌هایش را از دست ندهد. باشگاه نیز به دنبال تامین منافع خودش استف اینکه بتواند بیشترین مبلغ را اگر قصد فروش من را کرده به دست آورد. در هر حال سه یا چهار ماه دیگر از قراردادم باقی مانده و قطعا باشگاه در این زمینه تصمیماتی را اتخاذ کرده است هر چند که از دور و نزدیک می‌شنوم که سه چهار پیشنهاد خارجی برای جذبم به باشگاه ارائه شده و خود باشگاه نفت در این زمینه در حال مذاکره است و فعلا منتظرم ببینم تفاهم لازم انجام می‌شود یا خیر.