آقای طاهری، یک میلیون دلار می‌دهیم، رضایتنامه مهدی را بدهید!

مصاحبه اخیر سرپرست باشگاه پرسپولیس واکنش دکتر عبدالصمد ابراهیمی وکیل مهدی طارمی را در پی داشت. ابراهیمی در همین رابطه به خبرورزشی می‌گوید: «آقای طاهری از دوستان بنده‌ است و احترامش واجب اما از ایشان که مدعی است طارمی هیچ پیشنهادی از تیم‌های خارجی ندارد خواهش می‌کنم همین امروز رضایتنامه مهدی را صادر کند. ما حاضریم بابت این رضایتنامه حتی مبلغ یک میلیون دلار هم به پرسپولیس پرداخت کنیم!»

چندی پیش سایت معتبر M.KAZAN.KP روسیه در اخبار ورزشی خود به موضوع پیوستن احتمالی مهدی طارمی به روبین کازان اشاره کرد و نوشت: «خبر می‌رسد باشگاه ثروتمند روبین کازان روسیه بار دیگر بر رایزنی‌های خود افزوده تا به هر نحوی شده بهترین گلزن این فصل فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس را به خدمت بگیرد.»

بنا بر خبر این سایت معتبر، باشگاه روبین کازان روسیه که با مشکلات فراوانی در خط حمله خود روبه‌رو شده بعد از آن که نتوانست قرارداد قرضی و دو ساله سردار آزمون با باشگاه روستوف را کنسل کند حالا به فکر خرید هم‌تیمی او در تیم ایران افتاده است. مسئولان روبین کازان پیشنهادی 5/1 میلیون دلاری به مدیربرنامه‌های مهدی طارمی و باشگاه پرسپولیس داده‌اند تا این بازیکن را به لیگ روسیه منتقل کنند.

سایت M.KAZAN.KP در ادامه با اشاره به اینکه مدیران روبین کازان معمولاً در خرید بازیکنان آینده‌دار ایرانی پیشقدم هستند یادآور شد علیرضا حقیقی و سردار آزمون طی سال‌های گذشته جذب شده‌اند. این سایت مدعی شده خرید مهدی طارمی می‌تواند برای تیم روسی یک سرمایه‌گذاری مناسب قلمداد شود. نکته جالب اینکه قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس فقط تا پایان لیگ پانزدهم اعتبار دارد و پس از آن مهاجم بوشهری می‌تواند به راحتی و به عنوان بازیکن آزاد از جمع سرخپوشان جدا شود اما اینکه چطور باشگاه پرسپولیس قید یک میلیون دلار یا بیشتر از آن را می‌زند سؤالی است که جواب روشنی دارد.

علی‌اکبر طاهری و دست‌اندرکاران باشگاه پرسپولیس به خوبی از نقش مهدی طارمی در این تیم باخبرند. چنانچه پرسپولیس، مهدی طارمی را از دست بدهد و در لیگ پانزدهم قهرمان نشود آن گاه صدای اعتراض هواداران و منتقدان بلند خواهد شد که با این مهاجم، شاگردان برانکو قهرمان می‌شدند. شاید واهمه از انتقادات احتمالی و البته نیاز مبرم پرسپولیس به ستاره جوانش باعث شده تا مهدی طارمی با وجود پیشنهادات وسوسه‌انگیز در تیم محبوب پایتخت بماند. در چنین شرایطی به نظر می‌رسد مصاحبه علی‌اکبر طاهری و تکذیب پیشنهادات تیم‌های خارجی به مهدی طارمی باعث ناراحتی و دلخوری این بازیکن و وکیل او شده باشد. از سوی دیگر شنیده می‌شود نمایندگان یک باشگاه ترکیه‌ای- احتمالاً بشیکتاش- برای تماشای دیدار پرسپولیس و سپاهان اصفهان به تهران می‌آیند. قرار است این افراد روز سه‌شنبه (پس‌فردا) از نزدیک و در ورزشگاه آزادی بازی مهدی طارمی را زیر نظر بگیرند.

حالا نمی‌دانیم بعدتر(!) چه اتفاقی می‌افتد؟ آیا باز هم علی‌اکبر طاهری، پیشنهادات خارجی مهدی طارمی را تکذیب می‌کند یا اینکه...