محمدرضا خلعتبری را می‌توان چهره ویژه دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان دانست.

مهاجم 32 ساله تیم فوتبال سپاهان در اوایل سال 1392 به تیم عجمان امارات پیوست اما استفاده لیگ این کشور از نامی جعلی، باعث شد وی قرارداد خود را با این تیم فسخ کند.

محمد رویانیان، مدیرعامل وقت پرسپولیس برای جذب این بازیکن که آن زمان پیراهن تیم ملی را هم بر تن می‌کرد، بیش از 2 میلیارد تومان هزینه روی دست پرسپولیس گذاشت. خلعتبری عملکرد متوسطی در این تیم داشت و سپس بار دیگر به سپاهان رفت.

وی پیش از این که برای اولین بار با پیراهن سپاهان مقابل پرسپولیس قرار بگیرد، مصاحبه‌ای انجام داد که هواداران پرسپولیس را خشمگین کرد. خلعتبری به تیم سابقش گل هم زد اما شادی گلش رابطه او با طرفداران پرسپولیس را تیره‌تر کرد.

این بازیکن در دو بازی گذشته سپاهان و پرسپولیس که در تهران برگزار شده، حضور نداشته است. در دیدار اول او با اعلام این که مصدوم است تیمش را همراهی نکرد و در بازی دوم هم توسط حسین فرکی از لیست سپاهان برای دیدار با پرسپولیس کنار گذاشته شد.

حالا در فاصله دو روز مانده به دیدار دو تیم، جو شدیدی علیه خلعتبری در فضای مجازی به راه افتاده و هواداران پرسپولیس برای او خط و نشان کشیده‌اند.

عباس اسماعیل‌بیگی، رئیس کانون هواداران پرسپولیس در این باره به میزان گفت: جو بدی علیه خلعتبری در تهران وجود دارد اما اگر او پیش از بازی، از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کند می‌توان فضای استادیوم را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: ما هم دوست نداریم به کسی توهین شود اما هواداران پرسپولیس روی خلعتبری حساس هستند و تا زمانی که او از طرفداران عذرخواهی نکند، اوضاع درست نمی‌شود.