انگار قرار نیست پرسپولیس رنگ آرامش را ببیند. هر بار یک بهانه جدید برای اختلاف وجود دارد. بهانه پشت بهانه برای به حاشیه کشاندن مجموعه سرخ!

 

برخی کارهای محمد رویانیان در پرسپولیس قابل دفاع نیست مثل دعوای بی حاصل با علی کریمی، جذب چشم بسته مانوئل ژوزه و ماجرای پورشه های بی سند اما بی انصافی است اگر مدیران جدید پرسپولیس بخواهند کارهای خوب او را هم تخریب کنند.

 

رویانیان همان مدیری است که دانشگاه پرسپولیس را راه اندازی کرد و ستاره های میلان را به تهران آورد و شرکت پیشکسوتان را راه انداخت و ...

 

ساخت مستند جشن پنجاه سالگی پرسپولیس هم در دوره رویانیان و همزمان با برگزاری این جشن زودهنگام، کلید خورد اما حالا که رویانیان نیست و پروژه ساخت این مستند کامل شده و قرار است این مستند رونمایی شود، مدیران جدید پرسپولیس مراسم رونمایی از مستند جشن 50 سالگی مجموعه سرخ را تحریم کرده و به بازیکنان و پیشکسوتان مجموعه سرخ گفته اند به هیچ وجه در این مراسم که امروز عصر در هتل اسپیناس برگزار می شود، شرکت نکنند.

 

امروز این مراسم در حالی برگزار می شود که علی پروین و بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس با تقاضای علی اکبر طاهری در این مراسم شرکت نمی کنند. آن هم در حالی که هدایای ویژه ای برای میهمانان در نظر گرفته شده بود. بازیکنان فعلی هم حق حضور در این مراسم را ندارند.

 

از یک سو مسئولان برگزاری مراسم می گویند چون حق حساب مدیران فعلی را ندادیم بازی در می آورند و از طرف دیگر مدیران پرسپولیس می گویند سود این کار باید نصیب باشگاه پرسپولیس و پیشکسوتان مجموعه سرخ شود.

 

دشمنی ها در پرسپولیس انگار تمام شدنی نیست.