کاپیتان پرسپولیس: ما قهرمانیم

رضا نورمحمدی درباره بازی پرسپولیس مقابل سپاهان اظهار داشت:بازی سختی در پیش داریم اما تیم ما از همه نظر آماده شکست سپاهان در این دیدار حساس است. می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار فاصله امتیازی مان با صدر جدول را کمتر کنیم به همین دلیل این بازی برای ما 6 امتیازی است.

وی ادامه داد:تعطیلات نیم فصل برای ما خوب بود چرا که خواسته‌های مورد نظر کادر فنی اجرا شد و در جام شهدا حضور یافتیم و دو بازی خوب مقابل تیم‌های سایپا و صبا برگزار کردیم. از نظر کادر فنی به تیمی کامل تبدیل شدیم و خدا را شکر در نیم فصل هم تاحدودی با جذب بازیکنان نقاط ضعف مان برطرف شده است و برای حضور در لیگ کاملاً آماده‌ایم.

کاپیتان پرسپولیس درباره صدومیت برخی بازیکنان تیم گفت:خوشبختانه نفرات جایگزین وضعیت مناسبی دارند به همین دلیل چندان نگران غیبت بازیکنان اصلی نیستیم. 4 گلر خیلی خوب داریم که هر کدام آنها می‌توانند به‌خوبی از دروازه تیم محافظت کنند، با حضور این 4 دروازه بان خیالمان از بابت ضعف در این نقطه راحت شد.

وی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد تیم بخصوص در فینال جام شهدا شد،اظهار داشت:مسابقات جام شهدا برای ما حکم بازی تدارکاتی داشت، هدف برانکو این بود که در جام شهدا از تمامی بازیکنان استفاده کند و این گونه هم شد. از نظر من جام شهدا برای ما و 3 تیم دیگری که در این مسابقات شرکت کردند، خوب بود..

نورمحمدی ادامه داد:مسابقات جام شهدا با دوره بدنسازی ما همزمان شد به این دلیل پرسپولیس واقعی در جام شهدا دیده نشد، متأسفانه همه دوست دارند از پرسپولیس انتقاد کنند در حالی که واقعاً ما 2 بازی زیبا به نمایش گذاشتیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم قهرمان شویم اما این گونه نشد.

وی تاکید کرد:شرایط لیگ برای ما متفاوت است، نباید همانند بازی‌های گذشته خیلی راحت امتیاز از دست بدهیم، 4 دیدار سخت در پیش داریم که تک تک این 4 دیدار برای ما حساسیت بالایی دارد. نگاه ما به بالای جدول است و باتوجه به شرایط تیم و وضعیت جدول شانس خوبی برای قهرمانی داریم.

نورمحمدی در خصوص تماشای رایگان این دیدار در سکوهای طبقه دوم ورزشگاه آزادی بیان داشت:هواداران تا اینجا خیلی خوب از ما حمایت کردند و امیدوارم که این موضوع ادامه داشته باشد. پرسپولیس در تمامی دیدارهای خود خیلی خوب ظاهر شد و بازی‌های تماشاگرپسندی به نمایش گذاشت. این تصمیم مدیران جهت جذب تماشاگران بسیار شایسته و قابل قدردانی است.