همه از چیز از اعلام محرومیت مدافع آبی ها آغاز شد، حنیف که بعد از بازی برابر ملوان به انتقاد پرداخت، با اعلام نظر کمیته انضباطی از بازی برابر ذوب آهن محروم شد.

 

مدیرعامل استقلالی ها در ابتدا به سراغ حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی رفت و به دلیل بالا نبودن ظرفیت انتقادپذیری و پایین بودن آستانه تحمل، او را به باد انتقاد گرفت.سپس افشارزاده در مسیر انتقاد خود پرسپولیسی ها را نیز بی نصیب نگذاشت  و بعد به فولادی ها نیز سری زد و بخشش اسماعیل شریفات را نیز سوال برد تا قسمت اول حرف های خود را متوجه کمیته انضباطی و تصمیم هایش کند.

 

اما در قسمت اصلی حرفهای مدیر آبی ها جمله ای عجیب بیان شد، "اگر با تیمی اصفهانی بازی نداشتیم بازهم بازیکن ما را به خاطر اعتراض به فحش خوردن محروم می کردند؟!" افشارزاده  که باسابقه ترین مدیر اصفهانی ورزش ایران است ، در حمله به اصفهانی ها تنها همین جمله را مطرح می کند و پس از عنوان می کند که منتظر پاسخگویی کفاشیان است.

 

این حمله  با پاسخ مودبانه سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن همراه شده ، فردی که از شاگردان افشارزاده در مدیریت ورزش محسوب می شود و البته با وجود فامیلی آذری ، جزو اصفهانی های این فوتبال است .حالب اینکه برای او هم جالب بوده که چرا افشارزاده به همشهری ها چنین تاخته است.