افشارزاده خودش هم اصفهانی است!

سعید آذری در پایان دیدار تیم‌های استقلال و ذوب آهن گفت: به هر دو تیم تبریک می‌گویم و یک تبریک ویژه به مهدی رحمتی می‌گویم که بار دیگر امروز منجی استقلال شد.

وی ادامه داد: بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و تنها نتوانستند از دژ محکم رحمتی عبور کنند. مهدی رحمتی در این سطح و با این همه تجربه نشان داد که جای او در تیم ملی خالی است. ما حملات زیادی کردیم اما نتوانستیم از سد رحمتی عبور کنیم.

مدیرعامل ذوب آهن تصریح کرد: 12 بازی دیگر تا پایان فصل فرصت داریم تا نمایش بهتری داشته باشیم.امروز چهره برتر میدان بودیم و لیاقت پیروزی را داشتیم اما به استقلال که به خواسته اش برای کسب یک امتیاز رسید تبریک می‌گویم.

آذری درباره شانس قهرمانی ذوب آهن گفت: هیچ وقت قول قهرمانی نداده و نمی‌دهم همین که این روند را تا پایان فصل حفظ کنیم جایگاه بهتری نسبت به فصل قبل خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که  آیا حرکت زشت کاوه رضایی را دیده است و چه برخوردی با او خواهد شد گفت: کاوه رضایی از بازیکنان با اخلاق ما است و چنین چیزی را که شما می‌گویید را مشاهده نکردم.

وی درخصوص اظهار نظر افشارزاده درمورد اینکه اگر استقلال امروز با یک تیم غیراصفهانی بازی داشت، حنیف بخشیده می‌شد، گفت: نه اینکه افشارزاده خودش شیرازی است، به همین دلیل اینگونه درمورد اصفهانی‌ها اظهار نظر کرده؛ در باشگاه بزرگی مانند استقلال فشار روی افراد زیاد است. افشارزاده نور چشم و بزرگتر ما است، اما باید بگویم اگر حنیف امروز در زمین بود بازی جذاب‌تر می‌شد، چراکه وی از بهترین مدافعان وسط فوتبال ایران است. افشارزاده بزرگتر ما است، اما نباید فراموش کند که خودش هم یک اصفهانی است.