تاج: از قوانین اطلاع دارم و پای حرفم می ایستم

درباره اینکه گفته شده وی به دلیل عدم اطلاع از قوانین بحث کناره‌گیری تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کرده است، گفت: عده‌ای پس از اظهارنظر من این موضوع را اعلام کردند که مهدی تاج قوانین را نمی‌داند، اما با قاطعیت می‌گویم که از تمام قوانین اطلاع دارم و براساس قانون حرف می‌زنم. بحث کناره‌گیری به آن شکلی که به آن پرداخته شد مطرح نیست و موضوع این است که ما برای گرفتن حق‌مان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: عربستانی‌ها ادعا کرده‌اند که ایران کشور امنی نیست، اما ما کشوری امن داریم و آنهایی که با این ادعای عربستانی‌ها موافق هستند شاید از قوانین، مقررات و منافع ملی اطلاعی نداشته باشند. هیچ مشکلی در ایران وجود ندارد و اگر کشورمان امن نبود کنفدراسیون فوتبال آسیا بازی تیم‌هایی نظیر ژاپن با حریفان خود را در ایران برگزار نمی‌کرد و ما میزبان بازی‌های سوریه، عراق و افغانستان نمی‌شدیم.

تاج تصریح کرد: حرفی که من می‌زنم و قبلاً نیز گفته‌ام نظر شخصی‌ام نیست. من حرف مدیران عامل باشگاه‌های تراکتورسازی، نفت تهران، سپاهان و ذوب‌آهن را زدم که در جلسه‌ای درباره آن بحث و تصمیم‌گیری کرده‌ایم.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: ما باید از حق‌مان دفاع کنیم و اینکه می‌گویند ما محروم می‌شویم ملاک مناسبی برای دفاع کردن از حق‌مان نیست، ما باید استدلال و منطق بیاوریم که ایران امن است و پای این حرف‌مان بایستیم و از همه ظرفیت‌های موجود برای این کار استفاده کنیم.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در خارج از ایران با نمایندگان عربستان تبعات بسیار خطرناکی دارد، حتی برای آنهایی که امروز این تصمیم را گرفته‌اند. این تصمیم که کشورهای دیگر بگویند ایران امن نیست به هیچ وجه برای ما قابل پذیرش نبوده و آنها هستند که قانون و عواقب این تصمیم‌گیری را نمی‌دانند.

تاج اظهار داشت: هر کشوری موظف است که برای برگزاری مسابقات امنیت را برقرار کند و ما نیز در برقراری امنیت هیچ مشکلی نداریم، چرا که ایران کشوری امن است و من با علم به قوانین صحبت می‌کنم و مطمئن باشیم که محکم پای حرفم می‌ایستم.