رحمتی سه جلسه محروم می شود؟

شنیده ها حکایت از آن دارد که سید مهدی رحمتی با هماهنگی پرویز مظلومی در بازی با ذوب آهن کارت زرد گرفته تا در مسابقه آسان مقابل استقلال اهواز محروم باشد! هر چند ممکن است این خبر از سوی استقلالی ها تکذیب شود اما بنا بر گفته یک منبع موثق، مو لای درز آن نمی رود!

 

از آنجایی که بازی بعدی استقلال در تهران و مقابل استقلال اهواز قعرنشین برگزار می شود بنابراین مظلومی و رحمتی هماهنگ می کنند تا با دریافت کارت زرد دروازه بان مطرح آبی ها این دیدار را از دست بدهد تا در آینده و بازی های حساس تر به ویژه دربی حضور داشته باشد.

 

چهار سال پیش نیز در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو بازیکن رئال مادرید به اسامی ژاوی آلونسو و سرخیو راموس در دیدار با آژاکس به دستور ژوزه مورینیو سرمربی وقت این تیم کارت زرد گرفتند تا بازی آخر مرحله گروهی را از دست داده و بتوانند با خیال راحت در مرحله یک هشتم نهایی بازی کنند.

 

آن موضوع با دقت از سوی مسئولین برگزار کننده لیگ قهرمانان بررسی و مشکلاتی برای مورینیو و دو بازیکن مورد اشاره به دنبال داشت.

 

حال اگر صحت این اتفاق و عمدی بودن کارت زرد رحمتی در بازی با ذوب آهن به اثبات برسد، دروازه بان استقلال حداقل با محرومیت سه جلسه ای مواجه خواهد شد.