مهدی طارمی در دقیقه 76 بازی با سپاهان و در شرایطی که میزبان تلاش گسترده ای می کرد تا به گل سوم و برتری برسد صاحب توپ شد و با حرکتی فردی با دریبل دوطرفه تصمیم به عبور از لئوناردو پادووانی مدافع برزیلی سپاهان گرفت که همین حرکت فردی می رفت تا ورق بازی را برگرداند چون زمینه اخراج مدافع سپاهان و 10 نفره شدن این تیم را فراهم کرد.

 

طارمی در لحظه ای این تصمیم ریسکی را گرفت و انجام داد که می توان آن را بهترین تصمیم لحظه ای لیگ برتر ایران دانست چون انجام دادن آن کار هر بازیکنی نیست. طارمی با گام های بلند و هوش سرشار خود از زمان بندی این دریبل توانست نه تنها خود را در موقعیت گلزنی آن هم بین تعداد زیادی مدافع سپاهان قرار دهد بلکه نشان داد ظرفیت گرفتن تصمیمات لحظه ای برای خروج از بن بست را دارد.

 

کمتر پیش آمده در فوتبال ایران مهاجمی پیدا شود که در یک فاصله زمانی چند ثانیه ای تصمیم به دریبل دوطرفه آن هم مقابل مدافع برزیلی و با هوشی همچون لئوناردو پادووانی بگیرد اما طارمی که در طول فصل نشان داده ظرفیت انجام هر کاری را دارد این تصمیم ریسکی را گرفت تا یکی از بهترین لحظه های تکنیکی فوتبال لیگ برتر را به نام خودش به ثبت برساند. مهدی طارمی که مثل همیشه تلاش فراوانی برای برتری پرسپولیس داشت اگر می توانست موقعیت هایش را به گل تبدیل کند بدون شک شب رویایی را سپری می کرد اما ...