هافبک پرسپولیس:با برانکو قهر نیستم

تساوی 2-2 مقابل سپاهان اصفهان، تعویض در دقیقه 46 بازی، شایعه قهر بابت همین تعویض و حضور در جشن تولد علی دایی یک روز بعد از این مسابقه، احمد نوراللهی را بر آن داشت تا صحبت های زیر را بیان کند.

 

اظهارات نوراللهی را در ادامه می خوانید.

 

* احمد با برانکو قهر کردی؟

- (با تعجب) کدام قهر؟!

 

* بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان زمزمه‌هایی مبنی بر قهر تو و مرد کروات شنیده شد.

- آقای برانکو سرمربی پرسپولیس جای پدر من است. همیشه خودم را تابع ایشان می‌دانم و خیلی چیزها هم از سرمربی بادانش پرسپولیس یاد گرفتم و دلیلی ندارد بخواهم قهر کنم.

 

* نیمه دوم وقتی تعویض شدی نیامدی روی نیمکت بنشینی و این شائبه به وجود آمد که قهر کردی و از استادیوم رفتی.

- نه آقاجان! بین دو نیمه آقای برانکو تشخیص داد تغییراتی در تیم ایجاد کند و من هم جای خودم را به علیپور دادم که اتفاقاً عملکرد خیلی خوبی هم داشت.

 

* پس چرا بالا نیامدی که روی نیمکت بنشینی؟

- مچ پایم درد می‌کرد و هوا هم کمی سرد بود. با هماهنگی کادر فنی در رختکن ماندم و مسئله خاصی نبود، نمی‌دانم چرا این حرف و حدیث‌ها به راه افتاده است.

 

* ادامه بازی را کجا دیدی؟

- از طریق تلویزیون رختکن دیدم و خوشحال هم شدم تعویض‌های کادر فنی جواب داد و توانستیم جبران کنیم.

 

* وقتی بازیکن تعویضی که جای تو وارد زمین شد گل زد چه احساسی پیدا کردی؟

- طبیعی است هر بازیکنی دوست دارد تیمش موفق شود. آن لحظه حس خیلی خوبی داشتم. علی علیپور هم جوان مستعدی است که مقابل سپاهان عملکرد خیلی خوبی به نمایش گذاشت و حسابی درخشید.

 

* پس هیچ‌گونه ناراحتی بابت تعویض نداری؟

- نه، آقای برانکو تصمیم گرفت سیستم بازی تیم را از 2-4-4 به 3-3-4 تغییر بدهد و این تعویض کاملاً تاکتیکی بود. چرا باید ناراحت شوم؟! ناراحتی من بابت این بود که چرا نتوانستیم 3 امتیاز بازی با سپاهان را به دست بیاوریم و خیلی حیف شد.

 

* چه کسی پیشنهاد داد دسته‌جمعی در جشن تولد علی دایی شرکت کنید؟

- از قبل قرار بود به همراه مهدی، میلاد، مهرداد و امید با هماهنگی دکتر ابراهیمی دوست مشترک‌مان در جشن تولد علی آقا شرکت کنیم. بعد از تمرین مستقیم از درفشی‌فر به ورزشگاه خیریه عمل آمدیم تا در جشن تولد آقای دایی شرکت کنیم که باعث افتخار همه ما بود. به قول مهدی طارمی امیدوارم علی آقا 109 ساله شود!

 

* کیک تولد هم سفارش شما بود؟

- نه، برخی سایت‌های خبری اشتباه نوشتند. کیک تولد از قبل تهیه شده بود. در مجموع خوشحالم که در جشن تولد علی آقا شرکت کردم. کلی شوخی و خنده هم داشتیم و حتماً بنویسید علی دایی استاد من بوده و هرگز محبت‌هایش را فراموش نمی‌کنم.

 

* راستی بعضی‌ها پس از حذف تیم امید به نحوه خط خوردن تو انتقاد کرده و عنوان داشتند با حضور نوراللهی شانس صعود ما به المپیک افزایش پیدا می‌کرد.

- هیچ تضمینی وجود نداشت که تیم امید با من هم بتواند به المپیک صعود کند. همه بچه‌های تیم و کادر فنی زحمات خود را کشیدند و به عنوان یک ایرانی به همه این عزیزان خسته نباشید می گویم.