برانکو:به اتفاقات آن شب برنمی گردl

درباره اتفاقات رخ داده در بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت:آن مسابقه هرچه بود گذشت.ما از امروز فقط به بازی بعد دربرابر ذوب آهن فکر می کنیم. ما برای هر بازی برنامه خواستی داریم.فردا هم تمرین می کنیم وبرای گرفتن امتیاز به اصفهان می رویم.بازیکنان پرسپولیس با تعهد متوجه مسولیت های خود هستند.

وی ادامه داد:باز هم تاکید می کنم هدف من وباشگاه همیشه این بوده که با پیروزی هواداران را خوشحال کنیم چرا که اگر آنها نباشند فوتبال معنی نمی دهد.بنابراین باید در اینجا باز هم از حضور پرشکوه هواداران در بازی با سپاهان تشکر کنم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازی مقابل ذوب آهن خاطرنشان کرد:ذوب آهن تیمی است که فوتبال زیبا و خوبی ارائه میدهد ولی هدف ما فقط برد وبرد است. در بازی رفت هم تماشاگران فوتبال خوبی شاهد بودند.هر چند آن شب اتفاقاتی افتاد که دیگر نمی خواهم به آن بپردازم و به عقب برگردم.نگاه من رو به جلو است و امیدوارم سیر صعودی مان را طی کنیم.

وی ادامه داد:بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی همانند بازی قبل دارند.در نیم فصل دوم هر بازی حکم فینال را دارد و همه تیمها برای گرفتن امتیاز به زمین می آیند.به همین دلیل از هیچ مسابقه ای ساده لوحانه نمی گذریم.

وی درباره وضعیت محمد انصاری گفت:بازیکنان تیم ما باهم هماهنگ و خوب هستند. انصاری هم وضعیت خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط سوشا مکانی برای بازی ذوب آهن اظهار داشت:سوشا هم مثل سایر نفرات بازیکن تیم ماست وپیگیر وضعیت او برای بازی با ذوب آهن هستیم.

برانکو درباره حضور 5 بازیکن پرسپولیس در تمرین تیم صبا برای تبریک به علی دایی گفت:این که بازیکنان به تولد علی دایی رفتند هیچ مشکلی نیست. این موضوع احترام و تواضع آنها به مربی گذشته خود را نشان می دهد.من رفتار آنها را تحسین می کنم که به مربی قبلی شان اینچنین احترام می گذارند.
.