حمیدرضا گرشاسبی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های برانکو مبنی بر اینکه سرمربی پرسپولیس گفته چیزی در اساسنامه پرسپولیس وجود ندارد که ما همه بازی‌ها را ببریم، اظهار داشت: من نمی‌دانم این صحبت‌ها را کجا گفته تا جایی که می‌دانم او همیشه می‌گوید پرسپولیس را قهرمان می‌کنم.ضمن اینکه او مربی خوبی است از نظر ادب و رفتاری هم مربی حرفه‌ای به شمار می‌رود و تیم را به خوبی هدایت می‌کند. وظیفه ماست که نگذاریم دغدغه مالی و حاشیه‌ها به این تیم ورود کند چرا که همیشه این تیم توسط حاشیه‌ها آسیب خورده که نمونه‌اش بدهی‌های میلیاردی است.

وی درباره اختصاص دو باشگاه به سرخابی‌ها خاطر نشان کرد:‌با پیگیری‌هایی که صورت گرفت موافقت شده که دو ورزشگاه به این دو تیم اختصاص پیدا کند حالا هنر آنهاست که تیم‌های پایه را سازماندهی کنند.

گرشاسبی در ادامه درباره کارشکنی های عربستان و در پاسخ به این سوال که بهتر نبود این موضوع را از فیفا پیگیری می‌کردیم، تصریح کرد: ما باید اقتدار نظام و کشورمان را حفظ کنیم و نباید از هیچ چیزی بترسیم باید زودتر رایزنی می‌کردیم که از طریق فیفا پیگیری می‌شود تا این موضوع حل شود.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال ک اعلام شده سوشا مکانی قراردادش را با پرسپولیس لغو کرده تصریح کرد: من چنین چیزی نشنیده‌ام در هیات مدیره پرسپولیس هم این موضوع مطرح نشده است.

گرشاسبی همچنین در پاسخ به این سوال که مدت‌هاست پرسپولیس و استقلال با سرپرست اداره می‌شوند چرا مدیرعامل انتخاب نمی‌شود عنوان کرد: وقتی قرار شد این دو باشگاه خصوصی شوند همه کارها طبق سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌شد. اما وقتی قرار شد این دو باشگاه به صورت دولتی اداره شوند زمان می‌برد تا ابلاغ‌ها اعلام شود هر زمانی ابلاغ رسید حکم مدیران عامل هم توسط وزیر زده می‌شود. البته کارها توسط سرپرستان در حال انجام است.