یدالله جهانبازی آخرین داوری است که بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن را سوت زد و با یک اشتباه بزرگ ایمان صادقی را اخراج کرد تا سرخپوشان از جام حذفی کنار بروند. او حالا می گوید که پشیمان نیست که از هواداران پرسپولیس عذرخواهی کرده است.

 

چرا این هفته قضاوت ندارید؟

من در تست نیم فصل مردود شدم و منتظر تصمیم کمیته داوران هستم تا دوباره بتوانم به قضاوت برگردم.

با توجه به اشتباه شما و فغانی در بازی پرسپولیس مقابل ذوب آهن، برخی معتقدند قضاوت فردای خورشیدی در این بازی کار دشواری خواهد بود و برخی اشتباهات احتمالی را عمدی تلقی می کنند.

 

این کلمه عمد را از صحنه قضاوت کلا حذف کنید، اصلا این گونه نیست که می گویند، من که نمی آیم به خاطر یک تیم سابقه 18 ساله خودم را زیر سوال ببرم، ضمن اینکه در این بازی ناظرانی حضور دارند که من به عنوان داور تلاش می کنم بهترین قضاوتم را انجام بدهم تا در هفته های بعد دوباره در بازی ها حضور داشته باشم.

اشتباه شما در جام حذفی باعث هجمه های شدیدی شد.

 

به هرحال تیم های بزرگ همین گونه هستند، نباید اشتباهی پیش بیاید.

البته شما بعد از آن قضاوت از هواداران این تیم عذرخواهی کردید.

بله، البته نباید فراموش کنیم که این اشتباه را کمک داور بازی کرد، من از صحنه دور بودم و او پرچم زد چون یک توپ بلند بود، من از صحنه جا ماندم ولی به هرحال عذرخواهی کردم.

 

از عذرخواهی تان پشیمان نیستید؟

خیر، برای پیشرفت باید انتقادات را شنید، من هم آدم انتقادپذیری هستم چون دوست دارم پیشرفت کنم بنابراین از این عذرخواهی به هیچ عنوان پشیمان نیستم.