محمد نوری کاپیتان شماره 14 پرسپولیس وقتی از این تیم جدا شد و به قطر رفت خیلی از هواداران پرسپولیس جای او را در تیم محبوبشان خالی دیدند.

 

 

 

قدرت مدیریت او در مرکز زمین می توانست در ابتدای فصل جاری مانع از دست رفتن امتیازاتی شود که امروز پرسپولیس سخت به آنها احساس نیاز می کند. گفته می شد نیم فصل نوری بر می گردد اما این اتفاق هم نیفتاد و حالا نوری با المسیمیر به راهش ادامه می دهد و پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ در پی جبران امتیازاتی است که اول فصل از دست داده است.

 

 

نوری در مورد پیشنهاد پرسپولیس و شرایط خودش صحبت های جالبی را مطرح کرد که در ادامه می خوانید:

 

 

* صحبت از بازگشت تو در نیم فصل به پرسپولیس بود اما یک دفعه همه چیز منتفی شد. واقعا جریان چه بود؟

- من خودم خیلی دوست داشتم نیم فصل برگردم. آرزویم این است یک بار دیگر پیراهن پرسپولیس را به تن کنم. اما با باشگاه قطری یک فصل قرارداد داشتم و آنها اجازه جدایی از تیم را به من ندادند.

 

 

* پرسپولیس با قطری ها وارد مذاکره نشد؟

- پیشنهاد پرسپولیس به من رسمی نبود. همان چیزی بود که در روزنامه ها خبرش منتشر شده بود. اما المسیمیر اصلا با جدایی ام موافق نبود. من همان موقع پیشنهاد رسمی از چند تیم قطری داشتم اما تیم المسیمیر اصرار داشت بمانم و اجازه رفتن به من نداد. واقعا آمدنم به ایران در آن موقع غیرممکن بود.

 

 

* به نظر می آمد بین شما و برانکو اختلافاتی وجود دارد!

- برانکو مربی بسیار خوبی است. من یک نیم فصل با او کار کردم. مربی بسیار قوی و با دیسیپلینی است و نشان داده که می تواند تیم را متحول کند. این موضوع را در بازی های پرسپولیس می توان دید. من علاقه شدیدی به برانکو دارم و او هم فوتبال من را قبول دارد و هیچ اختلافی میان ما وجود ندارد.

 

 

* بازی های پرسپولیس را دنبال می کنی؟

- بله بازی ها را فرصت کنم می بینم. پرسپولیس واقعا خوب بازی می کند. امیدوارم این بازی های خوب همیشه ادامه داشته باشد. حضور برانکو در این تیم روند حرکتی پرسپولیس را واقعا خوب تغییر داده است.

 

 

* با المسیمیر ادامه همکاری می دهی؟

- آنها 2 ماه قبل پیشنهاد تمدید قرارداد را دادند اما من قبول نکردم و همه چیز را به آخر فصل موکول کردم.

 

 

* شرایط المسیمیر در لیگ قطر خوب نیست!

- بله متاسفانه همینطور است. شانس باقی ماندنمان در لیگ برتر خیلی کم است. این تیم شرایط و امکانات سایر تیم ها را ندارد. همه تیم ها بازیکنان بسیار خوبی را در اختیار دارند اما نیم ما از نظر امکانات و هزینه پایین تر از سایر رقباست. همین مسئله باعث شده تا شانس بقایمان کمتر شود.

 

 

* بازی با الریان صدرنشین حتما سخت است!

- بله الریان تیم فوق العاده ای است که از 15، 16 بازیکن خارجی بهره می برد. حداقل 13 بازیکن خارجی آنها 5 سال است که در لیگ قطر حضور دارند و سهمیه حساب نمی شوند و می توانند بازی کنند. همه تلاشمان را باید بکنیم تا در این بازی موفق شویم. کار سختی است اما باید همه سعی مان را بکنیم.

 

 

* حضورت در تیم المسیمر باعث شده بیشتر از تیم ملی دور بمانی و تلاشت به چشم اعضای کادر فنی نیاید!

- آن زمانی که در پرسپولیس بودم و جلوی چشم کادر فنی تیم ملی بازی می کردم به تیم ملی دعوت نمی شدم! اینجا در حال حاضر جز 5 هافبک برتر لیگ ستارگان قطر انتخاب شده ام. آن هم در تیمی که ضعیف است در جایگاه پایین جدول قرار دارد. همین مسئله باعث شد تا چند تیم بالا نشین قطری خواهان جذب من شوند. اگر این اتفاقات برای دعوت به تیم ملی کافی است خب برای من این اتفاقات افتاده است و کادر فنی هم حتما از آن با خبر هستند.

 

 

* پس معتقدی شرایط حضور در تیم ملی را داری؟

- بله چرا که نه، شاید در تیم ضعیف قطر بازی می کنم اما از نظر فنی کاملا آماده هستم. شرایط خوبی دارم. این مسئله فقط حرف نیست، می توانند آمادگی ام را در بازی های لیگ قطر ببینند.

 

 

* صحبتی با پرسپولیسی ها در ایران نداری؟

- هواداران شک نکنند که من عاشق پرسپولیس هستم. اگر روزی برگردم و پرسپولیس من را بخواهد قطعا دوباره سرخپوش خواهم شد. اما فعلا امکان بازگشت نیست و باید تا آخر فصل در قطر بمانم. امیدوارم پرسپولیس با کسب نتایج خوب به حقش در لیگ یعنی قهرمانی دست پیدا کند و هواداران این تیم بالاخره مزد حمایت بی دریغشان از پرسپولیس را بگیرند.