مظلومی در آستانه استعفا

اختلافات زیادی بین پرویز مظلومی و بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال وجود دارد که نمونه‌اش به حضور فاتون توسکی بازیکن کوزوویی باز می‌گردد.

 

این بازیکن مدتی در تمرینات استقلال شرکت کرد اما به گفته خودش مسئولان استقلال او را نمی‌خواستند و به همین دلیل راهی آلمان شد. ظاهرا مظلومی به افشارزاده گفته بود که اگر تست پزشکی توسکی مشکلی ندارد، با او قرارداد بسته شود اما افشارزاده پاسخ می‌دهد که این بازیکن بدون اینکه تست بدهد خواستار بستن قراردادش است و برای جلوگیری از ضرر احتمالی نباید با او قرارداد بسته شود.

همین مسئله به کشمکش میان مظلومی و افشارزاده تبدیل می‌شود. سرمربی استقلال به افشارزاده تاکید می‌کند که تیمش نیاز به هافبک دارد و در ادامه راه به مشکل خواهد خورد. سرمربی استقلال حتی در نشست خبری روز گذشته نیز اشاره کرد که پرونده جذب بازیکن برای او تمام نشده است.

 

معنای صحبت‌های مظلومی این است که او اصرار زیادی به جذب بازیکن خارجی دارد. افشارزاده اما چندین بار پاسخ سرمربی استقلال را داده و گفته که این تیم نیازی به بازیکن ندارد.

 

حرف‌وحدیث‌های زیادی از باشگاه استقلال به گوش می‌رسد که مظلومی حتی افشارزاده را تهدید به استعفا کرده است هر چند که با واکنش تند افشارزاده روبرو شد. اما شنیده می‌شود که مظلومی به استعفا دادن فکر کرده است اما مشاورانش از او خواسته‌اند به این چیزها فکر نکند و تمرکزش به بازی‌های استقلال باشد. دوستان مظلومی به او گفته‌اند که با نتایج خوب نشان دهد که حضورش در نیمکت استقلال چقدر توانسته به این تیم کمک کند.