احمدی در مورد شرایط سپاهان، تساوی مقابل پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالاتی پاسخ می‌دهد.

 

خیلی‌ها معتقدند بازی پرسپولیس و سپاهان یکی از دیدنی‌ترین مسابقات فوتبال ایران در سال94 بود. نظر خودت چیست؟

دقیقاً همین‌طور است و بازی زیبایی بود. هر دو تیم برای گرفتن 3 امتیاز، هجومی بازی کردند. ما در نیمه اول بهتر بودیم و بعد از زدن گل اول می‌توانستیم به گل دوم هم برسیم. طبیعی بود پرسپولیس با آن همه تماشاگر فشار بیاورد و ما دو بار برتری خودمان را از دست دادیم.

خلعتبری مدعی است گل دوم پرسپولیس آفساید بود!

اگر صحنه آهسته این گل را از دوربین پشت دروازه نگاه کنید، به ‌خوبی می‌بینید که امید عالیشاه در مسیر توپ قرار داشت و جلوی دید مرا گرفته بود. به نظر من هم این گل آفساید بود.

در مورد داوری این مسابقه چه صحبتی داری؟

می‌توانست قضاوت بهتری داشته باشد و در بعضی صحنه‌ها از کارت استفاده کند.

فکر می‌کردی مهدی طارمی در دقایق آخر آن فرصت را از دست بدهد؟

من پیشگو نیستم که در این زمینه صحبت کنم. به هر حال خیلی مواقع پیش می‌آید که بازیکنان چنین فرصت‌هایی را از دست می‌دهند.

آیا تساوی عادلانه بود؟

به نظر من مساوی به درد هیچ تیمی نخورد، خصوصاً سپاهان. اگر این بازی را می‌بردیم کمی خودمان را بالا می‌کشیدیم، واقعاً مساوی برای ما فایده نداشت.

در مورد اتفاقاتی که برای محمدرضا خلعتبری به ‌وجود آمد، چه نظری داری؟

خیلی‌ها به او توهین کردند و امیدوارم کمیته انضباطی در مورد رفتار هواداران پرسپولیس واکنش نشان بدهد. متأسفانه مدتی است که جو استادیوم‌ها بسیار خراب شده است و تماشاگران هرچه می‌خواهند به بازیکنان، مربیان یا داوران می‌گویند.

 

نیمکت‌نشینی هادی عقیلی هم سر و صدای زیادی به‌پا کرده است!

من بازیکن هستم و نمی‌توانم در تصمیم مربی دخالت کنم یا در مورد بازی نکردن هم‌تیمی خودم نظر بدهم. تشخیص استیماچ این بود که پادوانی بازی کند و سرمربی تیم باید در مورد نیمکت‌نشینی عقیلی صحبت کند.

آیا سپاهان شانسی برای قهرمانی دارد؟

اگر 3 امتیاز بازی با پرسپولیس را می‌گرفتیم، می‌توانستیم به جمع مدعیان اضافه شویم ولی الان کار سپاهان برای قهرمانی سخت شده است. قرار نیست همه ببازند تا ما قهرمان شویم. باید در 12 بازی باقی‌مانده بیشترین امتیاز را بگیریم و منتظر نتایج دیگر مدعیان هم باشیم. حداقل امیدوار هستیم که سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.