محمود خوردبین در این باره اظهار داشت: روز گذشته برخلاف برخی خبرسازی ها و اینکه گفته بودند پرسپولیس سفر سختی را با اتوبوس به اصفهان خواهد داشت، ما پنج ساعته و بدون کوچک ترین مشکلی به اصفهان رسیدیم. راس ساعت 7 به اصفهان بودیم و فقط مقداری در ترافیک داخل شهر معطل شدیم که روی هم رفته مشکلی ایجاد نکرد و بچه ها سر ساعت مقرر شام خوردند و به اتاق هایشان رفتند.

وی درباره علت تغییر محل هتل پرسپولیسی ها نیز گفت: قرار بود ما در هتل عباسی مستقر شویم اما به ما اعلام کردند به دلیل حضور یکی از مقامات کشور یونان دراین هتل و وجود تدابیر امنیتی در آنجا باید هتل خود را عوض کنیم و به همین دلیل به هتل آسمان رفتیم. 

خوردبین درباره حضور نیروهای امنیتی اطراف هتل محل اقامت پرسپولیسی ها نیز گفت: این مساله طبیعی بود. زیرا طرفداران زیادی در اطراف هتل ما بودند و باید برای برقراری نظم در آن منطقه مامورانی مستقر می شدند. خوشبختانه بچه ها در آرامش کافی استراحت کردند و مشکلی بابت بازی امروز نداریم.

سرپرست سرخپوشان در پایان در پاسخ به انتقادات اخیر از حضور مهدی طارمی 48 ساعت قبل از بازی حساس پرسپولیس- سپاهان در سینما و ماندن در آنجا تا پاسی از شب بیان داشت: بنده از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارم اما باید بگویم مسائل شخصی بازیکنان به خودشان مربوط می شود. این را هم باید در نظر بگیریم که یک فوتبالیست حرفه ای خودش باید بداند چه وقت استراحت کند و چه وقت به امور شخصی اش برسد. با این حال من فکر می کنم مهدی طارمی خودش آن قدر حرفه ای باشد که این مسائل را بداند.