ناصر محمدخانی در مورد تساوی دو بر دو پرسپولیس مقابل ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد و می‌توانست با سه امتیاز از بازی خارج شود اما تعلل مدافعین در زدن ضربات باعث شد ذوب آهن گل مساوی را بزند.

 وی ادامه داد: قبل از بازی هم گفته بودم ابتدا باید مدافعان باهوش عمل کنند اما  این اتفاق نیفتاد. باید این مشکلات خط دفاعی برطرف شود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: یک زمانی تیم هم سخت گل می‌زد و راحت گل می‌خورد اما حالا سخت گل زدن برطرف شده اما گل خوردن ادامه دارد. مدافعان ما باید مستحکم‌تر عمل کرده و خود را فدای یکدیگر کنند.

محمدخانی عنوان کرد: زمان ما هم همین طور بود مدافعان سرشان را جلوی توپ می‌گذاشتند. علی پروین می‌گفت هر تیمی به آزادی آمد باید شکست بخورد و در شهرستان‌ها هم گل نخوریم حتی از مساوی هم ناراحت می‌شدیم.

وی در مورد از دست رفتن ضربات پنالتی در پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا کامیابی‌نیا ضربه را از دست داد اگر گل می‌شد شیرازه ذوب آهن از هم می‌پاشید.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه کامیابی‌نیا به خاطره پنالتی زدن محسن بنگر را به جان بچه‌اش قسم داده گفت: یک زمانی روحیه بازیکن خیلی خوب است و به خاطر اعتماد به نفس بالا می‌خواهد ضربه را بزند اما این موضوع احساسی است و نباید باشد. پنالتی زن را مربی تعیین می‌کند و باید همان بازیکن بزند.