ابراهیم آشتیانی درباره بازی پرسپولیس برابر ذوب آهن اظهار داشت: پرسپولیس واقعا زیبا بازی کرد و تیم برتر میدان بود. بازیکنان تیم توانسته بودند به خوبی قدرت تاکتیکی و جسمانی شان را به رخ حریف بکشند و ذوب آهن را در خانه خودش اسیر حرکات شان کنند که این اتفاق برای پرسپولیس خیلی خوب و عالی است.

وی افزود: اتفاق خوبی که می تواند از دو منظر برای پرسپولیس مفید باشد. اول اینکه ما در آینده تیمی کم نظیر را خواهیم داشت و دوم اینکه این فصل خیال مان بابت رسیدن به جایگاهی برتر و حتی قهرمانی لیگ راحت باشد. البته مهمتر از قهرمانی در این فصل این است که این تیم برای فصل بعد حفظ شود. مربی و بازیکنان این تیم به خوبی از نظر فکری با هم هماهنگ هستند و ما دیدیم که پرسپولیس به رغم تغییر تاکتیکی و نفری که در این بازی داشت ولی به همان خوبی که در نیمه دوم بازی با سپاهان بازی کرد به میدان رفت و حتی بهتر از آن هم بود.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: ذوب آهن فقط در برخی صحنه های بازی توانست خودش را به دروازه پرسپولیس برساند که این هم طبیعی بود چون این تیم در حال حاضر از بهترین تیم های لیگ و فینالیست جام حذفی است اما پرسپولیس رویایی و فوق العاده بود و باید گفت که این تیم از نظر بدنی به خوبی آماده است و ای کاش این تیم با این سطح از آمادگی در آسیا حضور پیدا می کرد و واقعا جایش در لیگ قهرمانان خالیست و امیدوارم که فصل بعد در آسیا حضور داشته باشد.

آشتیانی درباره ضربه پنالتی که گل نشد گفت: به هر حال گاهی از این قبیل اتفاقات رخ می دهد و مهم نیست. مهم این است که بازیکنان تیم بدانند که بیرون از زمین چه دلها که برای این تیم نمی تپند و آن وقت است که در زدن ضربات آخر دقت بیشتری می کنند تا به جای یک پنالتی از دست رفته شش هفت گل به ثمر برسانند. پرسپولیس دیروز می توانست بیش از سه گل به ذوب آهن بزند که بازیکنان توپ را مقابل دروازه با بی دقتی به بیرون زدند.

پیشکسوت پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس نباید ناامید باشد. حالا چندین هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده است و خوشبختانه برخلاف روز های ابتدایی لیگ با صدر جدول هم فاصله زیادی ندارند و می توانند به بالا برسند و حتی صدرنشین باشند. امیدوارم که کادر مدیریتی باشگاه برانکو را حفظ کند چون این مربی برای پرسپولیس بیشتر از یک مربی است و این روزها با این تیم زندگی می کند نه کار و این را می توان به وضوح بین بازیکنان تیم و مشاهده کرد.