ین مربی البته وقتی قهر نوراللهی- به خاطر تعویض شدنش در بازی با سپاهان- را دید، هیچ نگفت. حتی خود را بی‌خبر نشان داد و بر خلاف مسوولان باشگاه و پزشک تیم، تکذیب هم نکرد اما رفتار غیرحرفه‌ای شاگرد جوانش را هم نتوانست نادیده بگیرد.  به همین خاطر نام او- که جز در روزهای محرومیت و مصدومیت، همیشه فیکس بود- را از ترکیب یازده نفره پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن خط زد و دستور تازه‌اش برای نوراللهی، نیمکت‌نشینی بود. به جای این بازیکن معترض، علی علیپور گلزن را در ترکیب جای داد و در خط دفاعی تیمش هم دست برد.
 علیرضا نورمحمدی را که در بازی با سپاهان ناامیدکننده ظاهر شد و مهم‌تر اینکه نقش کاپیتان را هم نتوانست به خوبی ایفا کند، بعد از هفته‌ها کنار گذاشت و لوکا ماریچ را جایگزینش کرد. مدافع کرواتی که مصدومیتش با عملکرد خوب بنگر- نورمحمدی همراه شد و از ترکیب پرسپولیس دور افتاد اما حالا پروفسور او را به نورمحمدی ترجیح داده است.
آخرین تغییر هم در پست کناری کاپیتان نیمکت‌نشین رخ داد. جایی که محمد انصاری تا پیش از مصدومیت آن را قرق کرده و در نبود او در بازی با سپاهان، اتوبان شده بود.
 انصاری دوباره چپ پرسپولیس را پر کرد و نورمحمدی و نوراللهی به خاطر رفتارهای غیرحرفه‌ای‌شان خط خوردند- که این بهترین و بزرگترین تصمیم برانکو بود- تا پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین بازی‌هایش ترکیب تازه‌ای را تجربه کند.