مهدی رحمتی باید برابر تیمی بازی کند که سرمربی آن علیرضا منصوریان است، مربی که رابطه بسیار نزدیکی با او دارد و حتی کاپیتان استقلال در بازی روز گذشته برابر نفت تهران برابر الجیش به استادیوم آزادی رفت تا از سرمربی محبوبش حمایت کند. اما نکته جالب این است که رحمتی تاکنون در تقابل با علیرضا منصوریان شکست نخورده است و موفق شده یک آمار جالب از خود به جای بگذارد.

 

رحمتی فصل گذشته از دروازه پیکانی حراست می کرد که در نهایت به لیگ یک سقوط کرد اما این تیم با تمام ضعف هایش در 2 بازی با نفت تهران به نتیجه تساوی رسید. این تیم در بازی رفت با نفت به تساوی بدون گل رسید و در بازی برگشت هم دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

در این فصل هم رحمتی با پیراهن استقلال در لیگ برابر نفت تهران با نتیجه دو بر یک پیروز شد و در بازی جام حذفی هم با درخشش در ضربات پنالتی موفق شد 3 بار دروازه استقلال را نجات دهد تا آبی ها در یک بازی سخت نفت تهران را شکست بدهند.

 

رحمتی امیدوار است با ثبت هشتمین کلین شیت فصل خود در بازی روز یکشنبه بتواند دوباره تیمش را روی نوار موفقیت قرار دهد و استقلال بعد از 3 هفته ناکامی در بردن بتواند برابر نفت تهران طلسم ناکامی های خود را بشکند.