تراکتور برابر استقلال.خ به 6 می‌رسد؟

از لیگ سیزدهم که استقلال خوزستان به لیگ برتر آمد پنج مرتبه به مصاف تراکتورسازی رفته است که در هیچ یک از آنها نتوانسته به پیروزی برسد.

 

در دیدار هفته چهاردهم فصل 93-92 که استقلال صنعتی میزبان تراکتورسازی بود با نتیجه پر گل 4 بر یک شکست خورد.

 

در هفته بیست و نهم و دور برگشت، دومین بازی این دو تیم هم با پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی همراه بود.

 

سومین جدال این دو تیم، هفته نهم سال گذشته در اهواز انجام شد که استقلال صنعتی توانست به باخت‌های پیاپی‌اش پایان داده و با نتیجه 2 بر 2 یک امتیاز از سرخ پوشان تبریزی بگیرد.

 

در دور برگشت فصل گذشته و هفته بیست و چهارم مجددا تراکتورسازی توانست با پیروزی پر گل 3 بر صفر بر تیم عبدالله ویسی غلبه کند تا از چهار بازی مقابل این تیم صاحب 10 امتیاز شود.

 

پنجمین و آخرین بازی تراکتورسازی و استقلال خوزستان نیز در هفته پنجم امسال صورت گرفت که تیم تونی اولیویرا به یک امتیاز خانگی قناعت کرد و با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

 

ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز نیز ششمین مصاف این دو تیم در حالی برابر هم برگزار می‌شود که استقلال خوزستان که هم امتیاز با استقلال تهران صدرنشین است در شرایط خوبی به سر می‌برد و می‌تواند علاوه بر کسب سه امتیاز و ادامه حضور در بالای جدول، به طلسم 5 بازی بدون پیروزی مقابل تراکتورسازی پایان دهد اما در آن سوی میدان امیر قلعه‌نویی هم همواره نشان داده مربی نیست در دور برگشت به راحتی مغلوب شود.