بنگر مرا مصدوم کرد

مهرداد بایرامی درباره شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام شد. دو تیم موقعیت های زیادی داشتند. واقعا بازی کردن جلوی 80 هزار تماشاگر دلچسب بود و فکر می کنم هواداران بازی زیبایی را دیدند.

وی ادامه داد: ما دیروز خوب بازی کردیم. چند موقعیت داشتیم. به طور کلی تیم مان یکدل شده و فوتبال خوبی به نمایش می گذاریم. دیروز نمی خواستیم ببازیم اما پرسپولیس قدرتش را نشان داد. سعی کردیم نتیجه خوبی بگیریم ولی قسمت نبود.

مهاجم فولاد درباره عملکرد خودش تاکید کرد: من برای موفقیت تیم تمام تلاش خودم را انجام می دهم. در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشتم و کادرفنی هم رضایت داشت. در این بازی نیز بد کار نکردم. خداراشکر در فولاد جا افتاده ام و با همه بازیکنان هماهنگ شده ام.

بایرامی درباره اینکه از ابتدای فصل تاکنون هیچ گلی به ثمر نرسانده، بیان داشت: از این بابت بدشانس هستم. انشاءالله در بازی های آینده گل هم می زنم. در بازی قبل توپم به تیر دروازه خورد و این بازی هم یک گل زدم که داور آفساید گرفت. البته دیروز دو پاس خوب هم به کوئه ماها و فشنگچی دادم که آنها نتوانستند استفاده کنند.

وی درباره کار کردن با دراگان اسکوچیچ خاطرنشان کرد: اسکوچیچ مربی بسیار خوبی است. شناختی که در این مدت از او پیدا کردم، این است که برایش جوان 15 ساله با بازیکن 35 ساله تفاوتی ندارد. هر کس در تمرینات آماده تر باشد، در ترکیب تیم اسکوچیچ به میدان می رود. این بارز ترین خصوصیت اسکوچیچ است.

مهاجم فولاد درباره حمله هواداران پرسپولیس به اینستاگرامش به خاطر خطا روی کمال کامیابی نیا گفت: من و کمال با هم دوست هستیم. او در زمین بسیار محکم بازی می کند و من هم در آن صحنه مجبور شدم روی او خطا کنم. از کمال بعد از بازی عذرخواهی کردم و همه چیز تمام شد اما نمی دانم چرا برخی هواداران پرسپولیس به صفحه شخصی ام آمدند و اهانت کردند. واقعا از این رفتار تعجب کردم. 

بایرامی در پایان درباره مصدومیتش افزود: در یک صحنه با محسن بنگر برخوردی داشتم که مصدوم شدم. با نظر پزشک تیم چند روز استراحت می کنم. امیدوارم به بازی روز پنجشنبه فولاد برسم.