علی اکبر طاهری چندی پیش از تمدید قرارداد دوساله برانکو صحبت کرد و اینکه در حال انجام امور مربوط به تمدید قرارداد است. اما خبرهای خوبی برای هواداران پرسپولیس از آن سوی آب ها به گوش نمی رسد.

 

گویا یکی از تیم های ملی عربی پیشنهادی وسوسه کننده برای برانکو ایوانکوویچ دارد و در تلاش است تا سرمربی نامدار پرسپولیس را با رقمی نجومی از ایران خارج کند.

 

از سوی دیگر، با جدایی احتمالی کی روش - که کارشناسان معتقدند حقیقی نیست و مانند همیشه بسیار بعید به نظر می رسد - برانکو یکی از جدی ترین گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران خواهد بود. او شناخت خوبی از ایران دارد و بهترین مربی تاریخ فوتبال ملی ایران هم به حساب می آید، به همین خاطر شانس بالایی برای بازگشت به نیمکت قدیمی اش خواهد داشت.

 

قطعا هواداران پرسپولیس که حالا پس از سال ها شرایطی مطلوب را پشت سر می گذارند و بازی های زیبایی از تیم شان می بینند اصلا دوست ندارند حتی برانکو را به تیم ملی بدهند و منتظرند تا طاهری و دوستانش با قدرت در این ماجرا ورود کرده و برانکو را در این تیم ماندگار کنند اما باید دید پروفسور هم از پیشنهاد اغواکننده عرب ها خواهد گذشت یا خیر.

 

سرمربی کروات نشان داده پول برایش در مرحله دوم اهمیت دارد و قبل از هر چیز، به محبوبیت و تعداد تماشاگران تیم و سپس، به تاکتیک پذیری تیم خواهانش فکر می کند. همین موضوع شانس پرسپولیس را در این بین زیاد می کند اما باز هم مدیران پرسپولیس باید هوشیارتر از قبل به این مورد رسیدگی کنند.

 

با جدایی احتمالی برانکو از پرسپولیس، شاید باز هم سال ها زمان ببرد تا مربی ای مانند او پا به ایران بگذارد و این خبر خوبی برای سرخ دلان نیست. این تیم در صورت آسیایی شدن و جذب یکی دو مهره مورد نظر برانکو می تواند سال بعد حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و این در صورتی رخ می دهد که پروفسور کروات روی نیمکت این تیم باقی بماند و خودش، کاری را که آغاز کرده به سرانجام برساند.