برهانی را له کردند

شاهرخ بیانی در گفت و گو با کاپ،درباره شکست آبی پوشان مقابل نفت اظهار داشت: استقلال در بازی امروز عملکرد خوبی نداشت و نود دقیقه در خطوط سه گانه خود بی برنامه و سردرگم بود و سه امتیاز با ارزش را از دست داد. بازیکنان استقلال برنامه مشخصی نداشتند و همین مسئله سبب شد تا تیم نفت بتواند به سه امتیاز بازی برسد. درتیم استقلال فقط امید ابراهیمی و روزبه چشمی به عنوان هافبک دفاعی به وظایف خود درست عمل می کنند و فقدان یک هافبک بازیساز در این تیم ملموس است.

وی در ادامه افزود: با وجود آنکه گفته می شد برای بازی های استقلال تماشاگران زیادی نمی آید امروز که روز تعطیل نبود تماشاگر خوبی در ورزشگاه حضور داشت اما تیم به گونه ای عمل کرد که آنها دلخور و ناراحت ورزشگاه را ترک کردند. استقلال فوتبال خوبی بازی نمی کند و همین مسئله سبب می شود تا تماشاگر رغبتی به حضور در ورزشگاه نشان ندهد.

بیانی ادامه داد: بازیکنان تیم بی خیال بازی می کنند و دلیلش هم این است که باشگاه برای آنها پاداش و تشویقی در نظر نمی گیرد و آنها هم خیلی تلاش نمی کنند و در نهایت تماشاگر این موضوع را متوجه می شود و به ورزشگاه نمی رود.

بازیکن سالهای دور استقلال درباره آرش برهانی و افت این روزهایش نیز بیان داشت: به نظرم وقتی این بازیکن خوب و بزرگ را در لیست 18 نفره هم نمی گذارند او را له می کنندو دیگر انگیزه ای برایش نمی ماند. من خودم وقتی بازی می کردم و مربی مرا کنار می گذاشت دیگر انگیزه ای برای بازی کردن نداشتم. آرش بازیکنی است که طرفدار دارد و باید به او بازی می دادند تا رفته رفته بهتر شود.این بازیکن به نظرم اعتماد به نفس خودش را از دست داده است. البته من در زمان  قلعه نویی هم این انتقاد را داشتم که نباید آرش را بیرون بگذارند.

مربی سابق استقلال درباره آینده این تیم گفت: فشار روی تیم زیاد است و از طرفی پرسپولیس خوب کار کرده همین موضوع بار روانی برای استقلال بوجود آورده است و اگر هر چه سریعتر کادر فنی به بازیکنان جوان خود انگیزه ندهد امتیازات بعدی هم از دست می رود.

بیانی در پاسخ به این سوال که آیا حضور فرهاد مجیدی به بالارفتن روحیه بازیکمان کمک می کند گفت: امیدوارم پرویز مظلومی رودست نخورد. پرویز خودش بزرگ است و می تواند با اتکا به نام خودش تیم را جمع و جور کند.