علی‌اکبر طاهری در حاشیه مراسم واگذاری بهره‌برداری مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا(ع) به پرسپولیس و استقلال گفت: طبیعتاً داشتن سخت‌افزار مناسب برای رسیدن به موفقیت یک نعمت و امری ضروری است. هر چقدر این اقدام زودتر اتفاق می‌افتاد، می‌توانست بهتر باشد. امیدواریم اقدام اخیر مسئولان باعث پیشرفت و توسعه بیشتر ما شود.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است تمرینات پرسپولیس به مجموعه ورزشی شهید کاظمی منتقل شود، خاطرنشان کرد: باید دید باشگاه چه سیاستی دارد، آن وقت ارکان باشگاه و بازیکنان از آن تبعیت می‌کنند. ما اکنون مجموعه ورزشی شهید کاظمی و درفشی‌فر را دراختیار داریم که باید بین این دو تمرینات بزرگسالان و تیم‌های پایه را تقسیم کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با اینکه تیمش آرام آرام در حال رسیدن به صدر است و فکر می‌کند آیا این اتفاق می‌افتد، تصریح کرد: بهتر است کارشناسان در این رابطه جواب بدهند. من اگر بخواهم چیزی بگویم، این موضوع خواست قلبی‌ام است، اما من به صورت قلبی می‌گویم امیدوارم هر چه زودتر به صدر برسیم.

طاهری در مورد اینکه چقدر شانس پرسپولیس را برای قهرمانی زیاد می‌داند، گفت: در این خصوص باید کارشناسان جواب بدهند و آنها هستند که نقاط ضعف و قوت را می‌بینند، اما اگر بخواهم قلبی بگویم، باید بگویم که امیدوارم قهرمان شویم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود داوری‌ها به سود پرسپولیس شده است، گفت: داوری یک امر مقدس است و همه باید به آن احترام بگذارند و ملاحظات لازم را به عمل بیاورند. باید همه ارکان فوتبال از جمله بازیکنان، کادر فنی و تماشاگران به داوران احترام بگذارند تا یک فوتبال زیبا و پاک داشته باشیم.

طاهری گفت: هیچ وقت به عنوان مدیریت باشگاه پرسپولیس به خودم اجازه نمی‌دهم در خصوص صحبت عزیز دیگری اظهارنظر کنم و فقط می‌توانم به ارکان تشکل‌دهنده باشگاه یادآور باشم که همواره به داوران احترام بگذارند.

سرپرست پرسپولیس در مورد لیستی که برای فصل آینده پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: اگر این لیست را تأیید کنم یک تبعات دارد، و اگر تأیید نکنم باز هم تبعات دارد،‌واقعیت این است که به این لیست‌ها نرسیده‌ایم و در آینده نزدیک در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.