جذب پروپییچ برای استقلالی‌ها به قدری ارزش داشت که آنها ریسک تمام حرف و حدیث‌ها در ارتباط با صادر شدن TMS در مهلت قانونی فیفا را به جان خریدند و به هر نحوی بود مجوز حضور این بازیکن در فهرست استقلال را از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دریافت کردند.

مهاجمی که به اذعان سایت سازمان لیگ حضورش در استقلال برای یک فصل 950 میلیون تومان هزینه روی دست باشگاه استقلال گذاشته است در همان اولین بازی که با پیراهن تیم پرطرفدار پایتخت مقابل ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ برتر به میدان رفت نشان داد که بازیکن خوبی است و توانایی‌های زیادی دارد اما مشخص نیست بعد از آن، چه اتفاقی افتاد که پرویز مظلومی و کادر فنی استقلال به یک باره این مهاجم بلندقامت که هم در بازی با پا و هم در بازی با سر تبحر داشت را از برنامه‌های تاکتیکی خود خارج کردند و پروپییچ به یک نیمکت‌نشین تمام‌عیار تبدیل شد.

مهاجم کروات تا قبل از بازی دیروز برابر نفت در مجموع 174 دقیقه برای استقلال در لیگ برتر بازی کرد که حاصل آن زدن دو گل بود که نشان می‌دهد میانگین گلزنی بدی ندارد ضمن اینکه در یک بازی جام ‌حذفی هم او دوبار دروازه شهرداری سمنان را گشود. در شرایطی که همه طرفداران به نشستن مهاجم کروات روی نیمکت ذخیره‌ها عادت کرده بودند پرویز مظلومی در جدال دیروز مقابل نفت در یک تصمیم عجیب پروپییچ را از لیست 18 نفره خط زد تا این بازیکن برای اولین بار سکونشینی را تجربه کند.

حالا سؤال اینجاست که اگر مظلومی به توانایی‌های این بازیکن ایمان نداشت چرا در ابتدای فصل روی جذب او اینقدر اصرار داشت و باشگاه را مجبور کرد زیر بار قرارداد چند صد هزار دلاری با پروپییچ برود؟ اگر هم اعتقاد دارد چرا در این روزها که مهاجمان استقلال با افت فاحشی روبه‌رو شده‌اند قید استفاده از پروپییچ را زده؟ به هر حال اینها سؤالاتی است که ذهن بسیاری از فوتبال‌دوستان از جمله طرفداران استقلال را به خود مشغول کرده و باید دید پرویز مظلومی برای آنها چه جوابی دارد.