صدور آی‌تی‌سی پروپجیچ برای بازی در استقلال مدت‌ها به یکی از بزرگترین حاشیه‌های این تیم تبدیل شد اما مدیران این تیم اصرار داشتند که حضور  او می‌تواند بسیاری از مشکلات آبی‌ها را در خط حمله حل کند. با این حال پروپجیچ هرگز فرصت درخشیدن در ترکیب استقلال را پیدا نکرد و این بازیکن در بیشتر بازی‌های این فصل نیمکت یا سکونشین بود.

 

در طول 20 بازی استقلال در این فصل پروپجیچ تنها 2 بار در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت و هرگز نتوانست انتظارها را  برآورده کند. پروپجیچ این فصل در مجموع 290 دقیقه برای استقلال در 9 بازی به میدان رفته که حاصل آن تنها 2 گل زده بوده است. جالب است که بدانید پروپجیچ در هر دو بازی که گل زده به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و اخیراً هم کادر فنی استقلال ترجیح می‌دهند او را روی نیمکت ذخیره‌ها قرار دهند.

 

پروپحیچ اول فصل با قراردادی 950 میلیون تومانی با استقلال امضا کرد ولی هرگز نتوانست نقش مهدی در گلزنی این تیم داشته باشد. البته شاید یکی از دلایل این موضوع این باشد که بر خلاف امیر قلعه نویی، سرمربی فصل گذشته مظلومی ترجیح می‌دهد با یک  مهاجم هدف تیمش را به میدان بفرست. پروپجیچ در تمرینات نشان داده که بازیکن با کیفیت نشان داده است اما کاملاً زیر سایه آمادگی بالای سجاد شهباززاده قرار گرفته است.