مهرداد میناوند درباره اظهارات پرویز مظلومی که گفته داوری ها به سوی تیمی خاص چرخیده است اظهار داشت: من برای پرویز مظلومی به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال و سرمربی این تیم احترام قایل هستم اما باید بگویم که این قبیل حرفها دور از رفتار حرفه ای است و البته به آنها هم حق می دهم چون باید به هر طریقی باعث بوجود آمدن اختلال در کار تیم رقیب شان بوجود بیاورند. دوستان باید جنبه باخت را داشته باشند و البته استفاده از ترفندهای اینچنینی هم در فوتبال رایج است.

 

وی همچنین درباره بازی این هفته پرسپولیس با سایپا بیان داشت: پیش از هر چیز باید بگویم که اقدام مجید جلالی و باشگاه سایپا برای برگزاری بازی شان در ورزشگاه آزادی بسیار قابل تقدیر است. این باید برای خیلی از تیم ها الگو باشد. برای آنهایی که در روز میزبانی شان به زمین آب می بندند تا گل شود و تیم مهمان نتواند بازی همیشگی اش را انجام دهد اما مدیران سایپا برعکس این کار را انجام داده اند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته این که بازی در زمین مسطح آزادی برگزار می شود هم در نوع خود می تواند به سود سایپا باشد چون این تیم بازیکنانی دارد که می توانند بازی را روی زمین انجام بدهند اما آنها در شرایطی این بازی را به آزادی بردند که قطعا می دانند هواداران پرسپولیس بالای 70 هزار نفر به ورزشگاه خواهند رفت. به این خاطر باید باز هم از این اقدام سایپایی ها تقدیر کنم.

 

میناوند درباره بازی این دو تیم گفت: مجید جلالی را از زمانی که در تیم جوانان ایران مربی ام بوده می شناسم و می دانم که او در کارش یک حرفه ای است اما با همه احترامی که برای او و تیمش قایل هستم باید بگویم که پرسپولیس این روزها برتر از فوتبال ایران بازی می کند و اگر بازیکنان تیم را غرور نگیرد حتما در این بازی هم به خواسته شان می رسند. در تماس هایی که با بازیکنان تیم داشتم به آنها هشدار داده ام و باز هم می دهم که مراقب وضعیت حساس این روزهای پرسپولیس باشند.

 

وی ادامه داد: به محسن (بنگر) گفتم که در نیم فصل دوم بازی ها سنگین تر است و بدنها خسته تر، آنها به عنوان بازیکنان باتجربه تیم باید به استراحت و تغذیه نفرات تیم دقت بیشتری داشته باشند تا در مسابقات کم نیاورند. دیروز با طارمی حرف می زدم و گفتم که باید مراقب حاشیه هایی که برایش می سازند باشد. پرسپولیس حاشیه ندارد و به همین خاطر عده ای در حال حاشیه سازی برای این تیم هستند و نمونه اش هم کاندیدا کردن برانکو برای سرمربیگری تیم ملی است.

 

هافبک اسبق تیم ملی گفت: برای طارمی خاطره ای از علی دایی تعریف کردم که وقتی علی در اوج بود در زمین بازی آنقدر فحش های رکیک به او می دادند که من خجالت می کشیدم ولی دایی به من و سکوها لبخند می زد و می گفت که مهم بازی و برد تیم است. بنابراین طارمی هم که از مهره های تأثیر گذار پرسپولیس است باید خیلی با دقت رفتار کند. البته پرسپولیس یک تیم است و همه در آن خوب بازی می کنند ولی همیشه در هر تیمی بازیکنانی هستند که تأثیرگذاری شان بیشتر است و مهدی هم از آن جمله بازیکنان است.

 

میناوند در پایان در این ارتباط که  بازی بعدی پرسپولیس رایگان نیست اظهار داشت: اصلا مهم نیست. پرسپولیسی ها چه بازی رایگان باشد چه نباشد همیشه حامی تیم شان هستند. مگر زمانی که پرسپولیس پایین جدول بود و بازی هایش پولی، 40 هزار نفر به آزادی نمی رفتند؟ الان هم حتم دارم که اگر بازی پنجشنبه رایگان نشود بازهم استادیوم پر خواهد شد.