خطر بزرگ در کمین طلایی پوشان اصفهان

فوتبال دوستان به وضوح می بینند که این تیم مشکلی بابت کادر فنی و مدیریت ندارد و این بازیکن سالاری است که بلای جان طلایی پوشان اصفهانی شده است.

 

چند بازیکن نامدار که سال هاست در این تیم توپ می زنند همه کاره سپاهان شده اند و به نظر می رسد هر گاه نیاز داشته باشند، خوب بازی می کنند و اگر از مربی خوش شان نیاید، در زمین راه می روند.

 

در زمان سرمربیگری حسین فرکی، برخی بازیکنان به این متهم بودند که از هفته چهارم به بعد در زمین راه می رفتند و این را، نتایج این تیم نیز به خوبی نشان می داد. همین نتایج سبب شد فرکی از تیم کنار گذاشته شود اما آمدن استیماچ هم دلیلی برای نتیجه گرفتن سپاهان نشد.

 

دو دسته شدن بازیکنان قدیمی و زورآزمایی آنها با یکدیگر که حرف کدام شان خریدار دارد سبب شده این تیم روز خوش نبیند و هر روز، یکی از بازیکنان قدیمی، مقابل تیم خودی قد علم کند.

از اطراف این تیم خبر می رسد مدافع قدیمی و مستحکم این تیم پس از بازی با پرسپولیس علنا زیرآب سرمربی را مقابل دیگر بازیکنان زده و پس از اینکه این صحبت ها به گوش استیماچ رسیده، این بازیکن از لیست بازی با فولاد بیرون مانده است.

 

باخت به فولاد کافی بود تا این مدافع در بازگشت به اصفهان و در رختکن بازیکنان را دور هم جمع کند و حسابی علیه سرمربی صحبت کند.

 

سرمربی سپاهان هم پس از اطلاع از این موضوع، هیات مدیره را در جریان قرار داده و آنها به او اختیار تام می دهند که هر کاری صلاح است انجام دهد. استیماچ، بازیکن مورد نظر را از لیست کنار گذاشته و اعلام می کند دیگر در این تیم به او بازی نخواهد رسید. او سپس برنامه ای در اختیار این بازیکن قرار داد تا دیگر در تمرینات حاضر نشود و به صورت انفرادی تمرین کند.

 

سپاهان همیشه به بازیکنان بزرگش وابسته بوده و آنها نشان داده اند به راحتی می توانند سرمربی تیم را برکنار کنند و حتی مدیرعامل تیم را هم تغییر دهند.  حال باید دید این بار هم آنها موفق خواهند شد استیماچ را از تیم دور کنند و سرمربی مدنظر خود را روی کار بیاورند یا این بار مدیران تیم و کل مجموعه سپاهان برای یک بار هم که شده مقابل زیاده خواهی بازیکنان قدیمی می ایستند و اجازه نمی دهند وضعیت از این بدتر شود.

 

تغییر سرمربی قطعا چاره کار سپاهان نیست و آنهایی که بازی این تیم مقابل سایپا را دیدند به خوبی می توانند شهادت دهند که تیم استیماچ مانند تیم ابتدای فصل برانکو بدشانسی آورده که نتوانسته با دست پر از زمین خارج شود. برکناری این سرمربی، تنها می تواند هزینه ای سنگین روی دست طلایی پوشان بگذارد و آنها را به سر خانه اول شان برگرداند.