سیدجلال حسینی درباره به دنیا آمدن دومین فرزندش اظهار داشت: خداراشکر می کنم و خیلی خوشحالم که در این روزهای سخت فوتبالی و مصدومیت هایی که پشت سر گذاشتم؛ نیلا را به من هدیه داد. باز هم می خواهم از خدا تشکر کنم که فرزندم سالم است. 

وی درباره اینکه دومین فرزندش همانند اولی دختر است خاطرنشان کرد: مهم ترین چیز برای پدر و مادر این است که فرزندشان سالم و سرحال باشد. پسر یا دختر بودن برای من هیچ فرقی ندارد. بعد از نورا حالا نیلا هم شیرینی خاصی به زندگی ما خواهد بخشید. 

مدافع تیم نفت تهران درباره کارشناسی، کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک به پنالتی در بازی با استقلال که توپ به دست او برخورد کرد و اینکه اکثر آنها اذعان دارند آن توپ باید توسط داور پنالتی گرفته می شد؛ گفت: من به نظر کارشناسان داوری احترام می گذارم اما واقعا فاصله بسیار کم بود و اگر خودتان در بازی های دورهمی هم شرکت کرده باشید می دانید که وقتی تکل می زنید کنترل دست تان بسیار سخت می شود و از طرفی وقتی توپ با شدت به سمت سروصورت شما می آید ناخودآگاه دست تان بالا می آید. 

وی در ادامه  افزود: با این حال من به تصمیم کارشناسان احترام می گذارم اما هیچگاه در این صحنه ها نظر قاطعی از آنها ندیدیم. در ضمن باید بگویم من همیشه بازیکنی بودم که زیاد به داوران اعتراض کرده ام به همین خاطر فکر می کنم این همه هجمه درست کردن علیه داوران کار درستی نباشد. 

سیدجلال حسینی که سابقه بازی برای ملوان را دارد معمولا در بازی هایی که مقابل این تیم انجام می دهد توسط هواداران این تیم مورد کم لطفی قرار می گیرد درباره فحاشی هواداران استقلال به علیرضا بیرانوند بیان داشت: بیرانوند گلر خوبی است اما نباید با  احساسات طرفداران استقلال و پرسپولیس بازی کند. او از آینده خودش خبر ندارد و نمی داند که چند ماه آینده که بازیکن آزاد می شود قرار است به چه تیمی بپیوندد. پس کری خواندن در این شرایط کار بسیار اشتباهی است و من به او گوشزد کردم. علی باید مراقب رفتارش باشد چون همین هواداران هستند که من و امثال من را بزرگ کردند و ارج و قرب دادند. 

وی درباره آخرین وضعیت ماندن یا رفتنش از نفت تهران خاطرنشان کرد: باور کنید هنوز تصمیم نگرفته ام و با تولد نیلا تردیدم بیشتر شده است چون زمانی که نورا به دنیا آمد من درگیر مسابقات جام جهانی بودم و کنار خانواده ام حضور نداشتم و شاید حالا بخواهم برای اینکه جبران گذشته را کرده باشم و بیشتر در کنار خانواده ام باشم تصمیم بگیرم فعلا در ایران به فوتبالم ادامه بدهم. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نشده است. 

مدافع تیم نفت تهران درباره رویارویی با استقلال اهواز در این هفته تصریح کرد: خوشحالم که مقابل این تیم بازی می کنم. چند بازی استقلال اهواز را دیده ام آنها علی رغم مشکلات مالی زیادی که دارند و بازیکنان جوانی که در تیم شان بازی می کنند؛ یقه تیم های بزرگی چون استقلال، ذوب آهن و ملوان را گرفته اند به همین دلیل ما اصلا این تیم را دستکم نخواهیم گرفت و با تمام قوا به مصافشان خواهیم رفت.

وی در  ادامه افزود: درباره تیم خودمان اگر بخواهم صحبت کنم پیروزی مقابل تیم بزرگ استقلال باعث شد در جدول رده بندی شرایط بهتری پیدا کنیم اما نباید گول این مساله را بخوریم چون فاصله تیم ها بسیار نزدیک است. استقلال خیلی خوب بازی می کند اما آنها نتوانستند استرس صدرنشین بودن را تحمل کنند. ما هم شرایطی تقریبا مشابه داریم. بازیکنان ما جوان هستند و باید حواس شان بسیار جمع باشد. 

بازیکن تیم ملی ایران درباره نظرسنجی دیشب برنامه 90 که اختصاص داشت به انتخاب بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب توضیح داد: من متاسفانه دیشب نتوانستم به صورت کامل برنامه را بببینم اما متوجه سوال نظرسنجی شدم. هرچهار نفر جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ما هستند و من در این مواقع نمی توانم رای به یک گزینه بدهم چون واقعا برایم سخت است. انتخاب کردن بین این افراد کار بسیار دشواری است و من ترجیح می دهم این کار را انجام ندهم. 

حسینی در پایان درباره اوج گیری دوباره تیم سابقش پرسپولیس در لیگ برتر گفت: همانطور که پیش تر خدمت تان عرض کردم پرسپولیس و استقلال طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارند و حضور این دو تیم در بالای جدول باعث خوشحالی مردم می شود. در حال حاضر من بسیار خوشحالم که پرسپولیس توانسته بعد از مدت ها دوباره در بین مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. امیدوارم طرفداران استقلال هم مانند پرسپولیسی ها تیم خود را حمایت کنند.