می توانیم مثل پرسپولیس برانکو شویم

محمد ایرانپوریان درباره آخرین وضعیت تیم تراکتورسازی در آستانه بازی مقابل سپاهان توضیحاتی ارائه کرده است:

*سپاهان هم وارد حاشیه شده و شرایط خوبی ندارد. این مساله به شما برای رسیدن به سه امتیاز کمکنمی کند؟

باید تمرکزمان روی کار خودمان باشد و به شرایط حریف نباید توجهی داشته باشیم و شرایط آنها نباید برای ما مهم باشد. باید تمرکز بالایی داشته باشیم تا به هدف مان برسیم.

*هواداران تراکتور خیلی کم به استادیوم می آیند. این مساله شما را اذیت نمی کند؟

ما همیشه گفته ایم که حضور آنها باعث انرژی مضاعف برای ما می شود و هواداران همیشه برای ما قوت قلب بوده اند و بدون آنها انرژی و قدرت کافی برای بردن حریفان را نداریم. امیدوارم با حضور هواداران امتیاز بازی با سپاهان را بگیریم. روز بسیار حساسی داریم که می توانیم با این برد به جدول برگردیم.

*چرا هواداران تراکتورسازی به استادیوم نمی آیند؟

دلایل زیادی دارد و باید کارشناسی شود. اما بهترین راه این است که از خود هواداران بپرسید تا دلایل آن را متوجه امسال ما خوب نبوده و درخور شأن هواداران و باشگاه نبوده و باید علت یابی شود.

*چرا در این فصل نتایج خوبی کسب نکرده اید؟

ما در شروع لیگ تغییرات زیادی داشتیم و یکی از عوامل اصلی همین است. من تنها بازیکن تیم بودم که از نیم فصل قبل در ترکیب اصلی حضور دارم. عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث می شود که نتیجه نگیریم. البته علت های دیگری هم وجود دارد.

*قلعه نویی مدعی شده می خواهد تیمش مثل پرسپولیس برانکو کار کند. چنین پتانسیل و توانایی را دارید؟

صد در صد داریم. نفراتی داریم که جزو بهترین های ایران هستند که در هر بازی می توانند سرنوشت بازی را عوض کنند اما با حرف زدن چیزی درست نمی شود. باید تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشیم تا به صحبت هایی که قلعه نویی کرده برسیم. این پنانسیل در تیم ما هست تا مثل پرسپولیس برانکو باشیم.

*تراکتورسازی با شرایطی که در لیگ دارد در آسیا چه کار خواهد کرد؟

مطمئنا در آسیا کار بسیار سخت تری داریم و شرایط با لیگ ایران کاملا متفاوت است چون بهترین تیم های هر کشور به آسیا می آیند. در اسیا باید بزرگ باشیم و بزرگ فکر کنیم و تلاش زیادی داشته باشیم تا موفق شویم. در مجموع کار بسیار سختی داریم.

*در آسیا از گروه تان صعود می کنید؟

اصلا قابل پیش بینی نیست و همه چیز بستگی به خودمان و تلاش و تمرکزمان دارد. با حرف کاری نمی شود کرد و باید در عمل خودمان را نشان دهیم.