حمید مطهری  در خصوص دیدار سایپا - پرسپولیس که با نتیجه تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: با توجه به اینکه میزبان بودیم، اما اصلاً از شرایط میزبانی استفاده نکردیم. به این دلیل که تیم ما بازی خوبی انجام می‌دهد، کلاسیک بازی می‌کنیم و توپ را روی زمین می‌چرخانیم، وقتی اجازه ندادند در زمین خودمان از پرسپولیس میزبانی کنیم، بهتر بود که یک بازی زیبا را در ورزشگاه آزادی به نمایش بگذاریم که تماشاگران هم از تماشای آن لذت ببرند.

وی افزود: پرسپولیس در این بازی با توجه به جو ورزشگاه توانست 10 دقیقه اول بازی بهتری به نمایش بگذارد و عملاً ما را عقب کشانده بود. بعد از گذشت دقایق اولیه بازی با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم، تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام شد و شرایطی که ایجاد کردیم، توانستیم جریان بازی را عوض کنیم و فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

مربی تیم فوتبال سایپا در خصوص اینکه پرسپولیس در همه بازی‌های قبلی خود نمایش خوبی داشت و چرا نتوانست مقابل سایپا نمایش همیشگی‌اش را ارائه کند، گفت: دلیل اینکه پرسپولیس مثل بازی‌های قبلی نبود، فوتبال خوبی بود که ما به نمایش گذاشتیم و توانستیم پرسپولیس را به خوبی پرس کنیم. اواخر بازی بازیکنان پرسپولیس راه می‌رفتند و از نظر بدنی توان مقابله با ما را نداشتند. به نظرم ما در این بازی لیاقت گرفتن سه امتیاز را هم داشتیم، اما در نهایت بازی مساوی شد.

مطهری در خصوص اینکه چرا مجید جلالی گفته در هفته‌های پایانی لیگ پرسپولیس و سایپا برای قهرمانی جدال خواهند کرد و آیا تیم‌های دیگر شانس قهرمانی ندارند، خاطرنشان کرد: هم پرسپولیس و هم سایپا در مسیر پیشرفت هستند. نوع فوتبال ما از اول فصل تاکنون پیشرفت کرده و پرسپولیس هم با اینکه اوایل فصل شرایط خوبی نداشت، اما پله پله بالا آمد و اکنون شرایط خوبی دارد که برای هر حریفی خطرناک است. تیم‌های دیگر هم هستند که مدعی قهرمانی باشند، اما سایپا و پرسپولیس در مسیر پیشرفت قرار دارند و اگر لیگ به همین شکل ادامه داشته باشد، در پایان ما و پرسپولیس شانس بیشتری برای قهرمانی داریم.