استقلال مستحق پیروزی بود

مهدی امیرآبادی  با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان استقلال و پیروزی آنان مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: شاهد یک بازی پربرخورد، پرموقعیت و جذاب بودیم و بازیکنان استقلال توانستند به یک برد شیرین دست پیدا کرده و خود را به صدرجدول برسانند.

وی افزود: یکی دو موقعیت به راحتی از دست رفت که فکر می کنم فرصتی که جابر انصاری برای گل زدن داشت بهترین موقعیت استقلال بود که از دست رفت. مظلومی و اعضای کادر فنی زحمات زیادی میکشند و امیدوارم بتوانند در پایان فصل به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

مدافع پیشین استقلال افزود: استقلال باید طوری برنامه ریزی کند که هم در جام حذفی و هم در لیگ قهرمانان بتواند موفق شود و اگر به دو جام دست پیدا کند یک افتخار بزرگ نصیب آبی پوشان خواهد شد.

مهدی امیرآبادی حضور هواداران در این دیدار را یک سورپرایز برای بازیکنان دانست و ادامه داد: به نظر من هواداران، بازیکنان استقلال را شرمنده کردند و با حضورشان نشان دادند که تیمشان را تنها نگذاشتند و تلاش می کنند تا در کنار یکدیگر به جشن قهرمانی در پایان فصل برسند.

وی در پایان گفت: امیدوارم روند موفقیت استقلال ادامه پیدا کند و همچنین تماشاگران هم درهر بازی به ورزشگاه آمده و تیمشان را مورد حمایت قرار دهند.