جری بنگستون که در طول هفته های اخیر از سوی برانکو فرصت چندانی برای حضور در زمین به دست نیاورده بود، در برابر سایپا در دقایق پایانی فرصت یافت تا توانایی خود را در غیاب مهدی طارمی به رخ بکشد.

 

 

 

 

او که در دقیقه 64 جانشین فرشاد احمدزاده شده بود در حالی که در دقیقه 86 در فرصتی ایده آل عزم دروازه سایپا کرده بود با تاخیر پاس از سوی هم تیمی اش موقعیتش از دست رفت و در ادامه این پاس را با بی دقتی نصیب مدافعان حریف کرد. او در بازگشت نیز در کورس با مهدی ترابی او را متوقف کرد تا زرگر او را با کارت زرد جریمه کند.

 

 

 

 

 

 

مهاجم هندوراسی که در حضور 22 دقیقه ای خود در زمین در دقیقه در دقیقه 72 با خطا روی مدافع سایپا یک کارت زرد دریافت کرده بود در کورسی که کمندانی نیز روی مهدی ترابی تسلط کافی داشت یک خطای بچگانه کرد تا تیمش لحظات پایانی را با 10 نفر ادامه دهد.

 

بنگستون که به نظر می رسید نیمکت نشینی در بازی های اخیر و البته پاسی که علیپور در شرایط گلزنی به او نداده بود از نظر روحی و روانی شرایط سختی را برایش رقم زده بود با این خطا اکنون باید در باشگاه پاسخگو باشد و در صورتی که نتواند دلیلی برای این مساله داشته باشد با جریمه سنگینی مواجه خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در حال حاضر در انتظار گزارش کادرفنی و برانکو ایوانکوویچ در این رابطه است و باید دید تصمیم درباره مهاجم هندوراسی پرسپولیس که البته این روزها به دلیل عدم تسلط به زبان انگلیسی نمی تواند پاسخی به رسانه ها بدهد چه خواهد بود.