آقای مظلومی با خودت چند چندی؟

محمدرضا زادمهر  در خصوص روند حرکتی تیم فوتبال پرسپولیس تا پایان هفته بیستم لیگ برتر گفت: همه شاهد هستند که تیم چقدر خوب حرکت می‌کند و خوشبختانه بدشانسی‌های ما کمتر از قبل شده به طوری که همه شاهد بازی‌های خوبی از پرسپولیس هستند. این تیم شخصیت قهرمانی پیدا کرده و امیدوارم که در پایان لیگ بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

وی در پاسخ به این سوال که به عنوان عضو فنی هیات‌مدیره توان قهرمانی را در پرسپولیس می‌بینید اظهار داشت: برای رسیدن به مفوقیت شما همیشه باید 100 را ببینید. قطعا بازیکنان پرسپولیس هم 100 را مدنظر دارند چراکه خواسته همه پرسپولیسی‌ها رسیدن به قهرمانی است. از طرف دیگر 30 امتیاز دیگر تا پایان لیگ باقی مانده و تیم ما از سایر تیم‌ها برای قهرمان شدن شایسته‌تر است. ما مربی خوبی داریم که کارها را به خوبی پیش می‌برد. البته 4 امتیاز در بازی با ذوب آهن و سپاهان از دست دادیم که اگر این امتیازها را می‌گرفتیم الان در صدر جدول قرار داشتیم. 

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بردباری اعضای هیات‌مدیره و مدیران باشگاه جواب داد اظهار داشت: در همان ابتدای لیگ که شرایط پرسپولیس خوب نبود ما این روزها را می‌دیدیم که از برانکو حمایت کردیم. خوشبختانه آرامش خوبی به تیم تزریق شد و چند هفته صبر کردیم. اول فصل هجمه‌های زیادی روی یارگیری پرسپولیس بود اما دیدید که ما در نیم‌فصل حتی بازیکن هم نگرفتیم چراکه اگر بازیکن خوبی هم می‌خواستیم هیچ باشگاهی در اختیار ما قرار نمی‌داد. خوشبختانه کارها را روی روال افتاده و ما تیم «ب» را هم درست کردیم که می‌تواند پشتوانه خوبی برای تیم بزرگسالانمان باشد.

زادمهر درباره بحث تمدید قرارداد با برانکو که این روزها در محافل رسانه‌ای شنیده می‌شود، افزود: صد در صد به دنبال تمدید قرارداد برانکو هستیم اما این مسئله باید در آرامش انجام شود.

وی در خصوص اظهارات برخی مدیران و مربیان باشگاه‌ها مبنی براینکه داوری‌ها به سمت تیمی خاص چرخیده و به نظر می‌رسد منظور آنها پرسپولیس است، افزود: این دیگر از آن صحبت‌هاست! ما چندین بازی از اشتباهات داوری لطمه خوردیم و حتی مسابقات مهم جام حذفی را با همین اشتباه داوری از دست دادیم. بارها در مسابقات برعلیه تیم ما اشتباهات داوری رخ داد اما این مسائل جزیی از فوتبال است. به نظر من داوری‌ها نه تنها به سمت پرسپولیس بلکه به سمت هیچ تیم دیگری هم نچرخیده است. یک تیم باید آنقدر قدرت داشته باشد که از 4 موقعیت گل دوتای آن را به ثمر برساند و نباید ایرادات داوری گرفت.