اولین دور از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از سه شنبه 4 اسفند 94 آغاز می شود و وب سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی از محمدرضا اخباری- دروازه بان تیم تراکتورسازی تبریز آورده است: طی 18 ماه گذشته محمدرضا اخباری در پست دروازه بانی توانسته از میان ملتی که استعدادهای بالقوه ای در آن نهفته است، شکفته و توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

این بازیکن 23 ساله پس از شروع فعالیت حرفه ای اش در تیم سایپا، در راستای رشد استعدادهای خود طی یک قرارداد دوساله به صورت قرضی به تیم تراکتورسازی تبریز پیوست.

عملکرد هوشمندانه اخباری در دریافت توپ، محمد خاکپور را بر آن داشت تا از وی در رقابتهای قهرمانی زیر 23 سال آسیا که اوایل سال میلادی امسال در دوحه برگزار شد، در حوزه دروازه بانی استفاده کند. این در حالی بود که اخباری به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی باعث شد تا تیم ملی امید ایران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات راه پیدا کند.

روند رو به رشد اخباری نیز عاملی بود که کارلوس کی روش وی را به تیم ملی بزرگسالان دعوت کرد، اما هنوز اولین بازی خود را در تیم ملی ایران انجام نداده است.

اخباری با وجود جوانی، با توانایی تاثیرگذار خود در مهار توپ ها، حضور آرامش بخشی در دفاع دارد. واکنش های برق آسا و قدرت جاگیری اخباری، این دروازه بان جوان را به خط نهایی دفاع تراکتور سازی تبدیل کرده است.

مهدی کیانی به عنوان هافبک و کاپیتان تراکتورسازی نیز در چهارمین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، فقط یک فصل از دوران حرفه ای خود را در این باشگاه بازی نکرده است. همچنین مهدی شریفی به عنوان مهاجم 23 ساله از سپاهان با قرارداد دو ساله به صورت قرضی به تراکتورسازی پیوست. او در خط حمله به آلویس نانگ مهاجم کامرونی و با تجربه تراکتورسازی ملحق خواهد شد.