پول هواداران استقلال را در جیب فامیلشان می ریزند

بهرام افشارزاده  پس از بازگشت استقلال به صدر جدول لیگ برتر گفت: این نتیجه خوب و صدر نشینی را به همه هوادارانی که روز گذشته به ورزشگاه آمدند و از استقلال حمایت کردند تبریک می گویم. هواداران استقلال روز گذشته بازیگر نقش اول برد تیم بودند و امیدوارم در ادامه لیگ با حضور خود مسیر موفقیت استقلال را هموار کنند.

 

افشارزاده ادامه داد: از حضور فرهاد مجیدی عزیز در ورزشگاه نیز بسیارتشکر می کنم. وجود چنین پیشکسوتانی برای هر تیمی ضروری است و خوشحال هستم که این پیشکسوتان در بزنگاه ها به استقلال کمک می کنند.

 

 سرپرست باشگاه استقلال درباره عملکرد دیروز تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بحث فنی را مسئولین فنی باید انجام دهند اما من به عنوان یک ورزشی از تیم استقلال راضی هستم و به آقای مظلومی و تمامی کادر فنی، بازیکنان، کادر پزشکی و کادر تدارکات خسته نباشید می گویم که همدل برای موفقیت تیم تلاش می کنند. همچنین جوانگرایی که دیروز در ترکیب استقلال دیدیم و از ابتدای فصل در تیم ما رخ داده است بسیار جای تحسین دارد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند.

 

افشارزاده درباره وضعیت سامانه 8010 ایرانسل و ارتباط آن با باشگاه استقلال گفت: این سامانه که توسط اپراتور ایرانسل ایجاد شده است مورد تایید این باشگاه نمی باشد و در تمام بازیهای لیگ در حال تبلیع ارسال پیامک به شماره 8010 می باشد. متاسفانه با شعار حمایت از فوتبال و باشگاه ها فعالیت می کند، ولیکن در حدود 80% از درآمد حاصل از پیامک هواداران که متعلق به باشگاه های می باشد و هواداران جهت کمک و حمایت به ورزش پرداخت میکنند و مبلغ قابل توجهی نیز می باشد،توسط خود اپراتور ایرانسل برداشته می شود و الباقی دیگر از درآمدهای آن نیز به حساب شرکت مبنا واریز می شود که این شرکت نیز از شرکتهای نزدیک به ایرانسل است و مدیران آن با مدیران ایرانسل نسبت فامیلی دارند! و با کمال تاسف باشگاه ها از این حقوق قانونی خود بهره لازم را ندارند.

 

وی ادامه داد: همچنین پول تبلیغات محیطی این سامانه نیز به حساب شرکت ایران نوین واریز می شود که از این شرکت نیز پولی به حساب باشگاه ها واریز نشده است و همچنان موضوعات مختلف قرارداد این شرکت باقی است. افشارزاده در ادامه اضافه کرد: طی یک سال و شش ماه گذشته تمامی 80% درآمد پیامک هواداران به حساب ایرانسل واریز شده است و سایر باشگاه های لیگ برتر از جمله باشگاه استقلال که این روزها برای حل مشکلات متعدد خود نیازمند حمایت می باشد از حقوق قانونی خود محروم مانده است، لذا از مدیرعامل و مسئولین محترم این اپراتور درخواست می کنیم تا برای جلوگیری از تضعیع حق هواداران این باشگاه بزرگ و پر طرفدار اقدام کنند و جلوی این سامانه گرفته شود و مبالغ دریافتی از پیامک هوادران که جهت حمایت باشگاه های لیگ برتر ارسال نموده اند را به باشگاه ها در اسرع وقت پرداخت نمایند. همچنین تنها سامانه هواداری رسمی و مورد تایید این باشگاه 3090 اپراتور همراه اول می باشد که در این سامانه سهم باشگاه ها از پیامک های هواداری بصورت کامل پرداخت میگردد.