مطهری: تمام راه‌های نفوذ پرسپولیس را بستیم

حمید مطهری مربی سایپا معتقد است تیمشان با بازی برتری که مقابل پرسپولیس ارائه داد قادر بود حتی مقابل این تیم سه امتیاز بازی را کسب کند.

 

در نیمه اول مقهور قدرت پرسپولیس شدید؛ تاکتیک‌تان برای این نیمه چه بود؟

برای نیمه اول تدابیر خاص تاکتیکی داشتیم اما عملاً با توجه به جوی که در ورزشگاه آزادی وجود داشت تیم ما تحت تأثیر قرار گرفت و عقب‌نشینی کرد تا پرسپولیس به گل برسد.

در نیمه دوم چه تاکتیکی را مد نظر قرار دادید که پرسپولیس را عقب زدید؟

در نیمه دوم ما صادقی، یکی از هافبک‌های دفاعی‌مان را آزاد کردیم و جلوتر بردیم و در ادامه با تعویض دغاغله، میلاد میداودی را عقب‌تر آوردیم و از این بازیکن خواستیم برای مهاجم و سایر عناصر هجومی‌مان بازیسازی کند. در کناره‌ها نیز با ترابی و دیگر دفاع کناری‌مان، مقابل مدافعان کناری پرسپولیس را به تناوب بستیم و یکی دیگر از نقاط قوت پرسپولیس را که رامین رضاییان است، سد کردیم.

مساوی عادلانه بود؟

با توجه به اینکه در نیمه دوم بسیار خوب بودیم و چند موقعیت خوب هم خلق کردیم ما قادر به پیروزی بودیم و می‌توانستیم سه امتیاز را هم کسب کنیم.

به نظرتان تصمیم زرگر، داور بازی در برگرداندن تصمیمش که ضربه شاه‌علیدوست را ابتدا پاس رو به عقب گرفت و بعد نظرش را عوض کرد چطور بود؟

هر کس یک دقیقه هم فوتبال بازی کرده باشد به خوبی متوجه می‌شود که روزبه، به هیچ‌وجه قصد پاس رو به عقب نداشته و جدا از این مگر امکان دارد شاه‌علیدوست که در حال تکل زدن بود در این حالت قصد پاس رو به عقب را داشته باشد.