بزرگترین دسته گل گرانترین بازیکن پرسپولیس

این روزها شاید حواس همه به نیمکت‌نشینی‌های متوالی گران‌ترین بازیکن پرسپولیس معطوف شده باشد در حالی که مایکل اومانا در فصل گذشته هم عملکرد ضعیفی نشان داده بود.

اگر خاطرتان باشد در دربی فصل گذشته و روی اشتباه همین مایکل اومانا بود که سجاد شهباززاده دروازه پرسپولیس را باز کرد. مدافع کاستاریکایی سهل‌انگاری کرد تا این اتفاق بیفتد و پس از 4 بازی دروازه سرخ‌ها گشوده شود.

همین طور در بازی رفت پرسپولیس و گسترش فولاد در لیگ چهاردهم سرخپوشان با 2 گل از حریف جلو افتادند اما روی اشتباه سوشا مکانی گل خوردند و در ادامه هم گل تساوی را دریافت کردند.

در آن دیدار پرسپولیس می‌توانست برنده زمین شود. در دقیقه 90 داور به سود سرخپوشان پنالتی گرفت اما ضربه پنالتی را مایکل اومانا که در جام جهانی و مقابل هلند هم ضربه‌اش را خراب کرد، از دست داد.

در نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم شاگردان علیرضا منصوریان با گل دقیقه 90 که مایکل اومانا به کمک نیلسون برزیلی به ثمر رساندند مقابل پرسپولیس به پیروزی رسیدند در حالی که بازی دست تیم قرمز بود.

شاید بزرگ‌ترین دسته گل مایکل اومانا در جام حذفی فصل قبل رقم خورد، جایی که این بازیکن روی گل اول ذوبی‌ها مرتکب اشتباه شد و سپس 2 کارت زرد بچگانه گرفت تا اخراج و تیمش حذف شود و البته در هفته سوم لیگ پانزدهم نیز همین مدافع کاستاریکایی زحمت کشید و گل مساوی سپاهان را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا شرایط برای شکست سنگین و 4 بر 2 سرخپوشان فراهم شود.

جالب‌تر می‌شود وقتی بدانید مایکل اومانا با مبلغ یک میلیارد و 200میلیون تومان راضی(!) شد تا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند!

سؤالی که باقی می‌ماند این است، آیا پرسپولیس یک میلیارد و 200 میلیون تومان را توی جوی آب ریخته است؟! یا اینکه با این مبلغ چند بازیکن جوان مثل محمد انصاری، علی علیپور و... را می‌شد جذب کرد؟