قلعه نویی از برخی اتفاقات خیلی ناراحت بود

تراکتورسازی روز چهارشنبه در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا میزبان الجزیره امارات است.

سعید عباسی در مورد وضعیت تیمش و موضوعات مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد:

* در ابتدای نیم فصل تاوان لغو اردوی ترکیه را دادیم

عباسی در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم شناخته‌ شده‌ای است که در ابتدای فصل از مدعیان عنوان قهرمانی بود. ما به دلیل شرایط نه چندان خوبی که سه تیم اول فصل قبل در جدول دارم ناراحتیم. متاسفانه وضعیت این تیم مطلوب نیست و این اتفاق هم توجیه پذیر نیست. سپاهان یک تیم کلاسیک و بسیار خوب است. متاسفانه ما در سه دیدار قبلی به دلیل لغو اردوی ترکیه و نداشتن بازی تدارکاتی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و به نوعی تاوان نامهربانی دوستان برای عدم خروج بازیکنان سرباز و بازی دوستانه را دادیم.

وی افزود: مقابل پدیده راه‌آهن و استقلال خوزستان می‌توانستیم برنده شویم اما این سه مسابقه به نوعی جایگزین سه دیدار دوستانه‌ای شد که می‌توانستیم در ترکیه برگزار کنیم. متاسفانه تیم ما با ناملایماتی روبروست. نمی‌گویم این کارها عمدی است اما این اتفاق افتاد. خوشبختانه در بازی با سپاهان تیم عملکرد خوبی داشت و فوتبالی را ارائه کردیم که امیر قلعه نویی و سپاهان و هواداران از تیم توقع دارند. سپاهان تیم بسیار خوبی است که مقابل سایپا، پرسپولیس و ... نمایش قابل قبولی داشته. خوشحالیم که این تیم را شکست دادیم.

* از راه افتادن موتور گلزنی مهاجمان خوشحالیم

مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به گلزنی دو مهاجم جدید این تیم و پاس گلی که فرزاد حاتمی داد عنوان کرد: تغییرات تیم برای ما مشکلاتی به وجود آورد. اگر این وضعیت فعلی را در ابتدای فصل داشتیم مطمئنا اکنون مردم از عملکرد تراکتورسازی راضی‌تر بودند خوشحالیم که موتور گلزنی مهاجمان جدید به راه افتاد.

* جایگاه‌مان در دیدارهای خانگی رده سیزدهم جدول بود

می‌خواهم با هواداران صحبت کنم. ما اکنون در لیگ برتر امتیاز خیلی کمتری نسبت به باشگاه‌های حاضر در رده‌های اول تا سوم نداریم. آن‌ها می‌توانند در این مقطع یار دوازدهم ما باشند و در لیگ آسیا به تراکتورسازی و برافراشته شدن پرچم فوتبال آذربایجان کمک کنند. شما به نوع بازی تراکتورسازی اگر نگاه کنید می‌بیند ما در همه بازی‌ها از حریفان سر بودیم ولی متاسفانه در نتیجه گیری موفق عمل نکردیم. اگر به آمار بازی‌های تراکتورسازی قبل از بازی مقابل سپاهان نگاه کنید می‌بینید که ما در احتساب نتایج دیدارهای خانگی رده سیزدهم جدول را به خود اختصاص می‌دهیم اما در دیدارهای خارج از خانه رده سوم را می‌گیریم. این نشان می‌دهد که در دیدارهای خانگی کمی استرس داریم. متاسفانه برخی افراد مسائل سیاسی را وارد فوتبال کردند که مردم باید هوشیار باشند. ضعف تراکتورسازی باعث ناراحتی مردم می‌شود. باشگاه و هیات مدیره تمام تلاشش را می‌کند تا تیم به موفقیت برسد.

*برای آبروی کشور مشکل سکوها را حل کنیم

وی در مورد بحث مشکل صندلی‌های ورزشگاه یادگار امام عنوان کرد: ما با مسئولان مربوطه تماس گرفتیم تا این مشکل هرچه زودتر برطرف شود. رئیس جمهور قبل از شروع فصل بابت حمایت از تراکتورسازی قول‌هایی را به مردم داد. ما توقع داریم حداقل در بحث فراهم کردن سخت افزار این کمک را به باشگاه انجام دهند. متاسفانه پیگیری خوبی در این مورد صورت نگرفته است. تمام این موارد به باشگاه باز نمی‌گردد. ما که به طور کامل مستقل نیستیم و نمی‌توانیم تمام امکانات را فراهم کنیم. تراکتورسازی نیاز به حمایت دارد. حل مشکل ورزشگاه از عهده وزارت برمی‌آید و از دوستان می‌خواهم برای آبروی کشور هم که شده مشکل سکوها را حل کند.

وی افزود: در مورد صندلی‌های شکسته شده اقدامات لازم با جابه جایی صندلی‌های سالم صورت گرفته تا در یک منطقه یک در میان صندلی سالم و صندلی شکسته وجود نداشته باشد امیدواریم هرچه زودتر صندلی‌های جدید برسد تا در مکان‌هایی که ورزشگاه صندلی ندارد صندلی نصب شود. برخی می‌گویند باشگاه در مورد این مسائل تعامل ندارد من این حرف را متوجه نمی‌شوم وقتی ارگانی به وظیفه خود عمل نکند دیگر بحث تعامل مطرح نیست ما نامه نگاری‌هایی که نیاز بوده انجام دادیم.

* بازی با  الجزیره بلیت فروشی می‌شود

عباسی در مورد اینکه آیا احتمال دارد تماشای بازی با الجزیره رایگان اعلام شود گفت: بحث دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است در لیگ داخلی ما با یک نامه از سازمان لیگ می‌خواهیم که این اقدام را انجام دهند و سپس در مورد پول آن توافق لازم می‌شود اما در ‌آسیا بلیت فروشی متفاوت است. نوع کاغذ، اندازه بلیت، رنگ و اسپانسرهایی ک روی آن چاپ می‌شود از قبل مشخص خواهد شد. اگر بخواهیم بلیت فروشی را رایگان کنیم باید پول تمامی بلیت‌ها را یک جا پرداخت کنیم که فعلا این مسئله از عهده باشگاه خارج است.

* برای بازی با سپاهان پاداشی در نظر گرفته‌ایم

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد پیروزی مقابل سپاهان تصریح کرد: بعد از دیدار مقابل سپاهان یکی از دوستانی که علاقمند به تراکتورسازی است به عنوان پاداش نفری یک سکه به بازیکنان داد قرار است ما هم بابت این پیروزی پاداشی به بازیکنان بدهیم.

* جلسات زیادی برای برقراری نظم و امنیت در دیدار مقابل الجزیره برگزار کردیم

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در چند وقت اخیر جلسات مهمی در سطح استان با حضور مدیرکل ورزش وجوانان، هیات فوتبال، نیروی انتظامی، استانداری، شبستری، معاونت سیاسی و امنیتی و سایر ارگان‌های مربوطه برگزار کردیم حتی قرار است ناظران ویژه به تبریز بیایند و باشگاه با لیدرها و نیروی انتظامی جلسه بگذارد تا تمامی اقدامات لازم برای برقراری نظم صورت بگیرد و اجازه بهانه‌جویی به حریفان ندهیم.

عباسی تاکید کرد: در بازی نفت و الجیش هیچ مشکلی برای حریف به وجود نیامد اما آن‌ها از یک مسئله کوچک هم ابراز ناراحتی کردند و گفتند چرا 4 بازیکن نفت آخر بازی برای دست دادن نیامدند این نشان می‌دهد که آن‌ها دنبال بهانه جویی هستند و ما با تدابیر امنیتی محکمی که در نظر می‌گیریم جلوی هر گونه بهانه جویی را خواهیم گرفت.

* قلعه نویی از برخی اتفاقات خیلی ناراحت بود

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه امیر قلعه نویی بعد از دیدار مقابل سپاهان شائبه‌های زیادی را مطرح کرد و گفت از نگهبان باشگاه هم به دنبال اطلاعات است تا برای تیم حاشیه بسازد عنوان کرد این مسئله صحت دارد. قلعه نویی بعد از بازی خیلی ناراحت بود. شما اگر به بازی‌هایمان نگاه کنید می‌بینید تیم چقدر سریع کار می‌کند ما از 4 بازی اخیر باید 12 امتیاز می‌گرفتیم اما این اتفاق نیفتاده است. جریانی علیه باشگاه‌ حاکم است که ما به آن وارد شدیم و قاعده را عوض کردیم در این شرایط باید منتظر خیلی از مسائل بود.

وی افزود: از لحاظ روحی و روانی خیلی روی تیم کار شد اما اکنون مدتی است که مقابل این مسائل غیر متعارف ایستادیم و اجازه نمی‌دهیم این تحرکات تیم را دچار مشکل کند.