تمدید قرارداد برانکو شایعه است

برانکو ایوانکوویچ تا روزی که در ایران بود رسما اعلام کرد هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته و تمامی اخبار مربوط به این موضوع کذب است.

برخی پا را فراتر گذاشته و نوشتند او لیست بازیکنان مورد نیازش را هم به باشگاه داده و اعلام کرده قرارداد هفت بازیکن اصلی این تیم باید تمدید شود که سرمربی سرخپوشان این موضوع را هم تکذیب کرده بود. پروفسور در جمعی دوستانه گفته بود: وقتی قرارداد خودم تمدید نشده چرا باید برای باشگاه بازیکن جذب کنم؟ من هنوز نمی دانم خودم در این تیم هستم یا نه، آن وقت بیایم برای سرمربی بعدی بازیکن بگیرم؟

 

این صحبت های برانکو نشان می دهد تا روزی که قرارداد او تمدید نشود، هیچ بازیکنی در لیست او قرار نخواهد گرفت.

تکذیب برانکو در خصوص تمدید قرارداد سبب شد حسین عبدی نیز حرف های او را پس از چند روز مانور طاهری، تایید کند.

طاهری در جریان بازی ها از تمدید دو ساله قرارداد مرد کروات خبر داده بود تا به هواداران روحیه دهد اما برانکو اعلام کرد حتی در جلسه سه ساعته پیش از بازی با فولاد میان او و سرپرست باشگاه هم حرفی از تمدید قرارداد زده نشد. این صحبت ها سبب شد حسین عبدی در مصاحبه ای اعلام کند فعلا زود است در خصوص تمدید قرارداد برانکو حرفی به میان بیاید و این صحبت ها برای تیم حاشیه ایجاد خواهد کرد و کار دشمنان پرسپولیس است!

 

قطعا تمدید قرارداد برانکو پرسپولیس را به حاشیه نخواهد برد و تیم وقتی به حاشیه می رود که مدیران تیم بدون انجام حرکتی مثبت در این زمینه، حرف از تمدید دو ساله قرارداد سرمربی شان به میان بیاورند تا رسانه ها در این خصوص گمانه زنی کنند.

با این اوصاف، تا روزی که برانکو به ایران برنگردد، تمامی اخبار پیرامون تمدید قرارداد او و لیست بازیکنان مدنظرش بی پایه و اساس خواهد بود.