کمک داور نگذاشت به رحمتی گل بزنم

شجاعیان در مورد شکست مقابل استقلال به خبرنگار "ورزش سه" گفت: در 20 دقیقه ابتدایی بازی ما مسلط‌تر بودیم و خوب حمله کردیم. یک پنالتی هم گرفتیم درست است به گل تبدیل نشد اما کارشناسان اعتقاد داشتند باید تکرار اعلام می شد. بعد از آن از لحاظ روحی روانی افت کردیم و دو گل خوردیم که برایمان بد شد. نیمه دوم هر چه زدیم به در بسته خوردیم.

 

او در مورد صحنه ای که داشت با گلر تک به تک می شد اما کمک داور به اشتباه آفساید اعلام کرد ادامه داد: اگر آن صحنه آفساید گرفته نمی شد به آقای رحمتی گل می زدم  و  بازی 2 ـ 1 می شد و وقت برای جبران بود اما شهرام دقیقه آخر گل زد و بعدش فرصتی نبود که بخواهیم جبران کنیم در ضمن محمد نصرتی نباید اخراج می شد و کارشناسان گفته اند کارت زرد کافی بوده. تصمیمات داوری به سود استقلال بود و همه چیز دست به دست هم داد تا ما نتوانیم این بازی را ببریم ولی فکر می کنم مردم از دیدن این فوتبال لذت بردند زیرا پر از موقعیت بود. این بازی 6 امتیازی بود ای کاش حداقل مساوی می گرفتیم اینگونه عادلانه تر بود اما مثل اینکه قسمت نبود.

 

شجاعیان در پایان افزود: ما نباید از این به بعد هیچ تیمی را دست کم بگیریم. مثلا استقلال اهواز که با آنها بازی داریم جلوی خیلی از تیم ها را گرفته و متحول شده است. ما باید برویم و با تمام قوا 3 امتیاز را بگیریم. همه تیم ها در جدول به همدیگر نزدیک هستند و این جزو جذابیت های لیگ است. با یک برد 3، 4 پله بالا می رویم و می توانیم نتایجی که نگرفتیم را جبران کنیم.