مهاجم هندوراسی قرمزها در صحبت‌های خودمانی با برانکو اعلام کرده هیچکس در پرسپولیس او را دوست ندارد.  به‌رغم گذشت چند روز از نبرد پرسپولیس و سایپا به خاطر اتفاقات عجیبی که در این نبرد رخ داد، هنوز فضای رختکن قرمزها حال و هوای آن بازی را دارد. برانکو در خاتمه پیکار همه بازیکنان تیمش را به شدیدترین نوع ممکن مورد سرزنش قرار داد، در این بین بنگستون بیشتر از سایرین از سرمربی تیم حرف شنید اما سرانجام کاسه صبر این بازیکن لبریز شد و در جمع بازیکنان اعلام کرد در اینجا کسی علاقه‌ای به گلزنی من ندارد و همه می‌خواهند مهاجمان ایرانی گلزنی کنند. پس از این صحبت‌ها بود که بعضی از بازیکنان حق را به بنگستون دادند، حتی یکی از آنها عنوان کرد به نظر می‌رسید در آن صحنه مشکوک که علیپور می‌توانست با یک پاس تودر به‌راحتی بنگستون را با دروازه‌بان سایپا تک‌به تک کند، عامدانه تعلل کرد و توپ را پشت سرش انداخت تا این بازیکن هندوراسی عوض تک به تک شدن مجبور شود دوباره به خود علیپور پاس دهد!  اما بازبینی فیلم نشان می‌دهد گویا بنگستون متوجه این کار علیپور شد، از این رو او هم برای نشان دادن اعتراض به بدترین شکل ممکن توپ را به هوای پاس دادن به میان مدافعان حریف فرستاد! چند ثانیه بعد هم وی سریعا به عقب بازگشت و طوری ترابی را زد تا کارت زرد دومش را بگیرد.  بنگستون پس از گلزنی در داربی این شانس را داشت تا کنار طارمی مبدل به مهاجم فیکس پرسپولیس شود اما از شانس بدش برانکو به فرشاد احمدزاده و امید عالیشاه علاقه وصف‌ناپذیری دارد و به‌رغم اینکه این دو بازیکن بیشترین موقعیت گل را از دست داده‌اند اما هرگز از ترکیب اصلی دور نشدند. در این بین بنگستون یک رقیب دیگر به نام علیپور داشت که او هم پس از گلزنی مقابل سپاهان تبدیل به مهاجم اصلی تیمش شد.   با توجه به سه‌کارته شدن طارمی، بنگستون منتظر موقعیت بود تا به‌عنوان بازیکن ثابت مقابل سایپا وارد زمین شود تا با گلزنی، خودش را به برانکو تحمیل کند ولی اینگونه نشد و در نیمه دوم هنگام ورود به‌عنوان بازیکن تعویضی آنقدر ناراحت بود که عادل فردوسی‌پور متوجه بی‌حوصلگی او شد و مدام عنوان می‌کرد گویا این هندوراسی حوصله فوتبال بازی کردن ندارد.  بنگستون با عصبانیت به زمین آمد و در چند دقیقه متوالی مرتب خطا کرد و کارت زرد گرفت. در آن صحنه جنجالی عده‌ای اعتقاد دارند علیپور می‌توانست بنگستون را در موقعیت تک به تک قرار دهد اما اگر این هندوراسی گل می‌زد شاید با بازگشت طارمی به ترکیب اصلی این علیپور بود که به نیمکت تبعید می‌شد! از این رو او عامدانه پاسش را با تعلل و با کیفیت پایین داد. همین حرکت او باعث خشم بنگستون و سرانجام اخراجش شد.  قطعا برانکو تنبیه لازم را برای این هندوراسی در نظر می‌گیرد و شاید تا پایان فصل او دیگر رنگ ترکیب اصلی را نبیند و در بهترین حالت به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان بیاید اما آنچه قابل پیگیری است اینکه سرمربی پرسپولیس موظف است موضوع تبعیض را در تیمش ریشه‌کن کند.  اگر علیپور برای خودخواهی و ترس از نیمکت‌نشینی مجدد به بنگستون پاس گل را نداده باشد آن وقت پرسپولیس با وجود چنین عقاید خطرناکی سخت است فاتح جام شود. تیمی که در آن خودخواهی و باندبازی باشد، بدون تردید به جایی نخواهد رسید.

پیشنهاد کاپیتان‌های پرسپولیس به کادر فنی

 عملکرد ضعیف و پرانتقاد دروازه‌بان ازبک باعث شد چند بازیکن بزرگ‌تر پرسپولیس در جلسه‌ای خودمانی از برانکو بخواهند سوشا را بازگرداند. مدافعان پرسپولیس از لوبانف راضی نیستند و حالا ترجیح می‌دهند سوشا پشت سر آنها باشد.  در فوتبال هیچگاه عرف نیست بازیکنان درباره ترکیب اصلی به مربی سفارش بدهند یا خواسته‌ای را مطرح کنند اما در خاتمه دیدار پرسپولیس و سایپا چند تن از بازیکنان قدیمی‌تر پرسپولیس با برانکو به صورت خدمانی جلسه‌ای کوتاه برگزار کردند و از او یک خواسته داشتند. مدافعان پرسپولیس می‌گویند لوبانف در اکثر اوقات عقب‌تر از آنهاست و هیچ رابطه کلامی بین آنها رد و بدل نمی‌شود. به‌عنوان مثال بنگر در صحنه گل سایپا می‌گوید قبل از زدن ضربه سر بلند فریاد زدم من. یعنی ضربه را من خواهم زد اما لوبانف برای خودش شیرجه زد و همین زمین خوردن باعث شد پرسپولیس در نهایت ناباوری در آخرین دقیقه گل مساوی را بخورد. از این رو پرسپولیسی‌ها از سرمربی تیمشان می‌خواهند سوشا را گلر شماره یک تیم کند البته نوع خواسته آنها به گونه‌ای مشاوره‌ای بود چرا که هیچ مربی‌ای اجازه نمی‌دهد بازیکن دیگری برای او ترکیب انتخاب کند. اما از آنجا که رای مدافعان پرسپولیس سوشا مکانی است و از سوی دیگر لوبانف هیچ حرکت فوق‌العاده‌ای را انجام نداده است به نظر می‌رسد در بازی مقابل تراکتورسازی که یکشنبه هفته آینده برگزار می‌شود دوباره سوشا مکانی به دروازه پرسپولیس بازگردد.  از نظر مربی دروازه‌بانان پرسپولیس، سوشا در بازی با سایپا هم آمادگی حضور در میدان را داشت اما برانکو ترسید که شاید اتفاقات اخیر موجب افت روحی مکانی شده باشد.  حالا با توجه به درخواست مدافعان پرسپولیس و عملکرد ضعیف لوبانف مسیر برای بازگشت سوشا هموار است. البته به شرط آنکه تا روز بازی مقابل تراکتور دادگاه رای جدید علیه مکانی صادر نکند. این هم از مشکلات پرتعداد این فصل پرسپولیس است. لیگی که با فوت شوکه‌کننده هادی نوروزی شروع شد و هر چند وقت یک بار یک اتفاق تلخ به ضرر پرسپولیسی‌ها رخ داد.

عصبانیت وحشتناک برانکو در رختکن

برای بار اول بود که برانکو در رختکن با صدای بلند فریاد می‌زد و از دست بازیکنان تیمش عصبی بود.  سرمربی قرمزها به مهاجمان تیمش هشدار داد دیگر بازیکن گل‌نزن را در ترکیب نمی‌گذارد. این برای چندمین بار بود که برانکو در وقت‌های اضافه گل مساوی را دریافت کرد و همین اتفاق موجب شد در خاتمه بازی با سایپا شدیدترین حمله را به بازیکنان تیمش کند.  او که از دست عالیشاه و بنگستون ناراضی بود چندبار به صورت متوالی تکرار کرد تا امروز برای گل‌نزنی بازیکنانش صبر کرده اما از این به بعد دیگر خبری از اعتماد نیست. او پس از زدن این حرف به سمت عالیشاه رفت و به او گفت در دقایق پایانی چرا مقابل دروازه سایپا آن توپ را گل نکردی؟ عالیشاه که سرش را پایین انداخته بود هیچ حرفی نزد اما حملات اصلی سرمربی پرسپولیس متوجه بنگستون بود؛ بازیکن هندوراسی قرمزها که پس از ورودش به زمین با چند خطای متوالی دو کارت زرد گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود. این‌طور که به نظر می‌رسد برانکو با این مهاجم دچار مشکل شده است.  بنگستون در نیم‌فصل قصد حضور در لیگ دانمارک را داشت اما برانکو به او اجازه جدایی نداد. این مهاجم که به خاطر نیمکت‌نشینی از وضعیتش ناراضی است در بازی با سایپا آنقدر ضعیف کار کرد که حالا این شایعه مطرح شده که وی عامدانه از زمین بازی اخراج شده است.  برانکو بدون تردید این حرکت اشتباه بنگستون را بدون پاسخ نمی‌گذارد. احتمالا او در چند بازی پیش‌رو در لیست 18 نفره حضور نخواهد داشت یا برانکو او را حتی به‌عنوان بازیکن تعویضی هم روانه میدان نمی‌کند. البته بعضی از رسانه‌ها عنوان کردند بنگستون در رختکن پرسپولیس محبوب نیست و بازیکنان ترجیح می‌دهند هنگام حضور او در زمین به او پاس ندهند. شاید با این وضعیت به نفع برانکو بود که قید این مهاجم نیمکت‌نشین را می‌زد تا این اتفاقات برای تیمش رخ ندهد.