مهرداد میناوند در واکنش به اعتصاب برخی از بازیکنان تیم پرسپولیس در اعتراض به دریافتی کم خود، در صفحه اجتماعی اش مطلبی را منتشر کرد.

وی نوشت:

 

«سلام

 

متاسفانه اتفاقات روز گذشته بازتاب های متفاوتی داشت که البته دود آن بیشتر به چشم پرسپولیس مدعی خواهد رفت اگر آبی روی این آتیش نریزیم.

 

اول) در همه جای دنیا و در هر صنف و کسب و کاری، هر عضو طبق قراردادی که بین او و مجموعه امضا شده باید حق و حقوق خود را از یک ریال تا یک میلیارد تومان دریافت کند. هیچ شکی نیست که من و شما هم دوست نداریم دریافت دستمزدمان عقب بیفتد چرا که آن را حق خود می دانیم.

 

دو) من اصلا با نحوه اعتراض بازیکنان موافق نیستم، حتی اگر اصل خواسته آنها به حق باشد. اعتصاب و تمرین نکردن جایی در پرسپولیس ندارد. دو سال پیش همین اعتصاب تمرکز را از تیم گرفت و قهرمانی به راحتی از دستمان پرید. قطعا راه های بهتری هم برای دریافت مطالبات وجود داشت.

 

سه) من بلافاصله با تعدادی از بازیکنان صحبت کردم و مراتب ناراحتی خودم و پرسپولیسی ها را به گوش آنها رساندم و خدای بزرگ را شاهد می گیرم که خود این بازیکنان هم ابراز پشیمانی کردند و از اتفاقات پیشامده ناراحت بودند و قول دادند با عذرخواهی از هوادارن و اعضای تیم با قدرت به تمرینات برگردند.

 

چهار) هواداران عزیز و فهیم پرسپولیس من هم مثل شما ناراحت هستم اما باور کنید برای قهرمانی راهی جز همدلی، اتحاد و حمایت نداریم. اگر جام می خواهیم باید تمام سختی ها را به جان بخریم و ناراحتی ها را فراموش کنیم یا حداقل ابراز آن را به زمان دیگری موکول کنیم. بیایید بزرگی پرسپولیس و پرسپولیسی را به همه نشان دهیم و با بخشیدن بازیکنانمان که تا اینجای لیگ مردانه جنگیدند و امروز چوب جوانی و بی تجربگی شان را خوردند بار دیگر در مسیر قهرمانی قرار بگیریم. باور کنید چیزی تا رسیدن به هدفمان باقی نمانده.

 

پنج) بازیکنان تیم محبوبم، قدر این پیراهن و این هواداران را بدانید. پرسپولیس اعتبار فوتبال ایران است. تا امروز هواداران برای شما سنگ تمام گذاشته اند حتی وقتی که رتبه مناسبی در جدول نداشتید با تمام وجود و تمام قد پای شما ایستادند. از اینجا به بعد نوبت شماست. باید ثابت کنید قدردان حمایت هواداران هستید و برای اعتلای نام پرسپولیس با قدرت جلو می روید و هم قسم می شوید برای قهرمانی و تقدیم آن به روح کاپیتانی که اسطوره صبر و سکوت بود و امروز همه نامش را به نیکی می برند و همه جا صحبت از تعصب و عشقش به پیراهن مقدس پرسپولیس است.

 

شش) مهدی طارمی به عنوان اولین نفر از تمام هواداران و پیشکسوتان عذرخواهی کرد و از صحبت های خود پشیمان بود. حالا دیگر بهتر است خودزنی نکنیم و پای تیم محبوبمان بایستیم. پرسپولیس تا دلتان بخواهد دشمن دارد و نباید با حرف هایمان دشمن شاد کن شویم.»