برانکو: اعتصاب دیروز سوتفاهم بوده است

برانکو ایوانکوویچ پس از تمرین امروز سرخ‌پوشان در خصوص اعتصاب روز گذشته بازیکنان اظهار داشت: سوتفاهمی به وجود آمد که تصمیم گرفتم و به آنها گفتم که به باشگاه بروند و سو تفاهمات برطرف شود. امشب قرار است با مسئولان باشگاه صحبت کنم. ان شاالله که برطرف شده باشد. به بازیکنان گفتم که باید با آرامش به تمرین بپردازند.

وی ادامه داد: ما نخواستیم ریسک کنیم و بازیکنان با آن حالت ناراحتی شاید دچار مصدومیت می‌شدند و به همین دلیل گفتیم تا مشکل‌شان را حل کنند و با آرامش در تمرینات حاضر شوند.

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه چرا روز گذشته پاسخگوی خبرنگاران نبوده،‌گفت: من بارها از سمت دیگر ورزشگاه درفشی‌فر بیرون رفتم و حالا روز گذشته هم این اتفاق افتاد.

برانکو در مورد اینکه مهدی طارمی خود را بزرگ پرسپولیس دانسته، گفت: من اجازه نمی‌دهم و کار او را هم تائید نمی‌کنم. به هر حال شما خبرنگاران همکاران ما هستید و از خودمان هم انتظاراتی داریم که باید رفتار مناسبی با اصحاب رسانه داشته باشیم. البته این را در نظر بگیرید که شاید او عصبی بوده و به خاطر برخی مسائل چنین رفتاری را داشته است.

وی در مورد اینکه آیا احتمال برخورد با طارمی وجود دارد یا خیر، گفت: طارمی ساعت 9 صبح امروز با طاهری سرپرست باشگاه جلسه داشت و حالا امشب هم من با او ملاقاتی خواهم داشت و اگر قرار باشد تصمیم بگیریم پس از این موضوع اتفاق می‌افتد.

سرمربی پرسپولیس در مورد لغو بازی با پارسه و اینکه احتمال دارد زمان دیگری با این تیم بازی کند یا خیر، تاکید کرد: همانطور که گفتم به خاطر اینکه احتمال مصدومیت بازیکنان وجود داشت این بازی را لغو کردیم.

وی در مورد اینکه این مسائل به تیم ضربه نمی‌زند، تاکید کرد: قطعا این موارد خوب نیست اما همه تلاش می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود یکی از تیم‌های اماراتی به او پیشنهاد داده است، گفت: من سفرم به امارات به این دلیل بود که با بانکی که با آن کار می‌کردم جلسه داشتم و یک روز و نیم هم آنجا بودم. هیچ مذاکره و صحبتی نداشتم و فقط تمرکزم روی پرسپولیس است تا وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام دهم.

سرمربی سرخپوشان در مورد اهداف درازمدت پرسپولیس و اینکه طاهری سرپرست باشگاه از برنامه‌های بلندمدت با او خبر داده،‌گفت: همه ما با دل و قلب خود کار می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که تیم موفق باشد اما به هر حال نمی‌توانیم هم اکنون تصمیم بگیریم زیرا هنوز زمان آن نرسیده است. کار ما بسیار زیاد است و مهمترین آن این است که هم اکنون بازی‌ها را برگزار کنیم. بعدا باید در مورد این مسائل و اینکه چه بازیکنانی در تیم می‌مانند. درگیری من و طاهری زیاد است و هم اکنون فرصت این موضوع نیست.

وی در مورد اردوی عمان نیز گفت: امیدواریم بعد از بازی با صبا به این اردو برویم تا تمرینات خود را در آنجا برگزار کنیم.

سرمربی سرخپوشان در مورد پیغامش به هواداران گفت: هواداران بزرگترین موفقیت ما هستند. آنها بالاترین انرژی را به ما می‌دهند و از این بابت هم از آنها تشکر می‌کنم.به خاطر بازی گذشته از هواداران عذرخواهی می‌کنم. من وقتی نمی‌توانم آنها را شاد کنم، غمگین می‌شوم. اما انتظار داریم تا آنها تا پایان با ما همراهی کنند تا بتوانیم به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است، دست پیدا کنیم.